Ga naar inhoud


mij kaart tvvlaanderen niet zichbaar in mijn box


django56

Aanbevolen berichten

mijn dreambox500s heeft zijn beste tijd gehad en is vrijdag avond gestorven, die had gimini img 420 en liep altijd lijk de beste, daar ik een ander box had heb ik deze dan maar op de kamer van de kleine gesplaast een  ibox 500s met nabilo img , maar deze box krijgt mij tvv kaart niet aan de praat ik zoek me suf maar hij komt niet zichtbaar, ik doe aan interne sharing tussen deze box en mijn Dm800 Hd in de living ( deze bezit een spaanse kaart die ik dan ook door shar naar de klijne haar kamer ) weet iemand of ik een verandering of een aanpassing moet doen in de nabilo cccam.cfg om min kaart zichtbaar te maken in de ibox en de dreambox 800hd ???

mvg

dj56

Link naar reactie
Delen op andere sites


mijn dreambox500s heeft zijn beste tijd gehad en is vrijdag avond gestorven, die had gimini img 420 en liep altijd lijk de beste, daar ik een ander box had heb ik deze dan maar op de kamer van de kleine gesplaast een  ibox 500s met nabilo img , maar deze box krijgt mij tvv kaart niet aan de praat ik zoek me suf maar hij komt niet zichtbaar, ik doe aan interne sharing tussen deze box en mijn Dm800 Hd in de living ( deze bezit een spaanse kaart die ik dan ook door shar naar de kleine haar kamer ) weet iemand of ik een verandering of een aanpassing moet doen in de nabilo cccam.cfg om mijn kaart zichtbaar te maken in de ibox en de dreambox 800hd ???

mvg

dj56

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...