Ga naar inhoud


canal digitaal met overeenkomst van fox


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Tja sommige snappen echt niet dat als ze zomaar SD uitzetten dat CDS dan meteen meer dan 100.000 abbonnees kwijt is.

 

Is dat zo? Hebben we hier in NL nog holbewoners die een oude glasbak hebben uit de vorige eeuw met een SD ontvangertje?

Zo ja, dan zijn die zeker in de minderheid, dan stappen ze maar over naar spul a la 2013.

aangepast door Henksat

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

en anders gewoon die 100.000 mensen dwingen,door alleen HD uit te zenden.

anders veranderd er nooit iets!

we kunnen mensen op de maan zetten in de jaren 60 etc.,maar men is niet in staat om alles in HD uit te zenden.

we leven in 2013 for crying out loud!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach... ze waren ooit exclusief gestopt via FoxLife op de sat ivm Belgische rechten.... maar ze komen terug op de Nederlandse satelliet... de Simpsons!! :D

 

 

en anders gewoon die 100.000 mensen dwingen,door alleen HD uit te zenden.

 

En die dwing je niet zomaar... want dit zijn klanten die maximaal 75 Euro per maand betalen... maar er zit nog meer achter. Die SD zenders zijn o.a. ook nodig voor headends. Die moeten dan ook over naar HD in de tussentijd.

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

En die dwing je niet zomaar... want dit zijn klanten die maximaal 75 Euro per maand betalen... maar er zit nog meer achter. Die SD zenders zijn o.a. ook nodig voor headends. Die moeten dan ook over naar HD in de tussentijd.

 

Voor € 75 euro per maand heb je zo'n beetje het TOP HD pakket, CanalDigitaal zou willen dat ze daar 100.000 van hadden.

Je bedoelt de 100.000 + (het zijn er namelijk veel meer) Set Tob Box gebruikers.? Die betalen € 79 per jaar voor het SD abonnement.

Die kijken overigens niet meer met een glasbuis op een enkeling daargelaten maar met een platte tv die nog lang niet afgeschreven zijn.

 

En dan inderdaad de headends, het is een kostbare ingreep om deze te vervangen. Daar zal menig directie van bungalow parken, hotel ketens etc. niet op zitten te wachten.

 

Mocht er nog iemand de ijdele hoop koesteren dat SD snel verdwijnt dan  zal dit op een bittere teleurstelling uitdraaien.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik hoop dat die omschakeling naar HD only niet snel gebeurt... dat zou willen zeggen dat NL 1,2 en 3 van de Astra 19 oost af zou gaan, en dan heb ik deze zenders niet meer... ik ga echt geen extra schotel of eventueel lnb neerzetten voor die 3 zenders. Dan is het over en uit.

Overigens... een goed SD signaal is vaak even goed als een matig HD signaal...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens... een goed SD signaal is vaak even goed als een matig HD signaal...

 

In dat geval adviseer ik een rondje Hans Anders.

Zeker als je HD uit Duitsland of Engeland bekijkt, daar kan de NL HD niet aan tippen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

baux ben je blind? Ik woon niet in Nederland dus mijn enige keuze is de sateliet :) Daarnaast zit ik mijzelf niet zo te ergeren aan de kwaliteit ik heb wel wat beters te doen dan enkel voor de buis hangen. Dat FOX erbij komt is leuk ook al is dat SD, op mijn pana plasma ziet zelfs SD er nog goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat er om,WANNEER je eenmaal voor de buis zit,dan MOET de kwaliteit goed zijn,want je BETAALD ervoor.

je Pana ziet er goed uit met SD omdat die tv's niet uitblinken in scherpte en detail,zodoende zie je niet veel detail zowel in positieve als negatieve zin.

maar je houdt blijkbaar van een dof beeld,dat kan.

dat te samen met de kleurenechtheid en zwartwaarden van de Pana,maakt dat dan een mooi plaatje voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pana ziet er wel goed uit en ik heb beslist geen dof beeld, maargoed alles wat jij betaald moet goede kwaliteit bevatten, tja dat kost velen malen meer geld. Volgens mij geeft ook alleen jou TV het perfecte plaatje en vraag ik mezelf af van welke planeet jij afkomt? Ben je het niet eens met het aanbod dan zeg je het OP, Is alles fout dan zeg je alles OP en ga je lekker naar SKY kijken wat volgens jou wel perfect is op jou tv.

 

Ik ben al een iets ouder persoon en mijn ogen gaan wat achteruit, absolute perfectie zou ik dan ook nooit kunnen waarnemen en is ook zonde van mijn uitgaven, maar daar kom je zelf ooit nog wel eens achter als je de 45 passeerd.

 

Gelukkig zeur ik niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

sluit dan maar de Darbee er op aan en dan zal je helemaal zien hoe onscherp en detailloos het beeld (van elke tv/beamer)altijd geweest is.meen ik serieus.

waarschijnlijk zit jij op 6 meter afstand met een 50 inch tv of iets?dat je daarom niet ziet dat het beeld slecht is met veel zenders?

ik zit 4 meter van mijn beamerscherm vandaan die 141 inch is.

ja,dan zie ik het natuurlijk wat sneller wanneer een zender van slechte kwaliteit is.

Sky geen enkel probleem met de HD zenders.

maar perfect bestaat inderdaad niet,dus ik beweer ook niet dat mijn setup dat wel is.

en wees jij maar blij dat absolute perfectie niet bestaat met jouw slechte ogen,dus daar hoef je ook niet over te zeuren in je bericht :)

CD ga ik zeker niet opzeggen,want je gaat toch Helga van Leur missen op een gegeven moment...

zo..en dan ga ik nu even verder voetbal kijken op SKY met een bijna bluray bitrate van 17 MB/S!! MAHAHAHA.

zolang we maar blij zijn voor elkaar,daar gaat het om ;)

 

ik kom van Planeta HD trouwens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar wat je zelf goed vind... ik ben gewoon tevreden met alles wat ik kan zien... en ik hoef niet diep in de buidel te tasten voor dure abonnementen! Op 4 meter van een 141" beeld :sick:   dank je, maar ook al kreeg ik geld toe zou ik dat niet willen. Ik wil geen hoofdpijn, en ook niet mijn hoofd naar links en rechts moeten draaien om iets in de zijkant van het beeld te zien.

Ik heb een 32" panasonic, die nog niet oud is... hij wordt binnenkort 7 jaar, en diet het prima... ik zit op ca 4 meter afstand, en ik ben uitermate tevreden.

Uiterard is een echte HD uitzending op een duitse zender beter dan dat ik naar de muziekzender RU tv zit te kijken... maar zelfs dat beeld is prima te genieten.  Als dat "amerikaanse" gedoe met "groot-groter-grootst" hoeft voor mij niet. Een mens moet ook eens leren om gewoon tevreden te zijn!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat er om,WANNEER je eenmaal voor de buis zit,dan MOET de kwaliteit goed zijn,want je BETAALD ervoor.

Bij CDS begint het vanaf nog geen 10-the per maand met het HD mini pakket, waar die concurrerende kabel pas begint rond de 18 Euro momenteel... Inderdaad je "betaald" ervoor. En bovendien bij de kabel ook degene die niet eens HD willen en eigenlijk nog niet eens digitaal willen.... die "betalen" uuuh... "sponseren" gewoon mee... inclusief bij Ziggo in ieder geval die miljoenen bonus voor die dikkop...

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...