Ga naar inhoud


canal digitaal met overeenkomst van fox


de vrije fries

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

.ik zit 4 meter van mijn beamerscherm vandaan die 141 inch is.

ja,dan zie ik het natuurlijk wat sneller wanneer een zender van slechte kwaliteit is.

Die kijkafstand is niet echt optimaal wanneer je naar een SD uitzending kijkt.

Bij ongeveer 500 pixels horizontaal is een pixel dan ongeveer 5 mm breed.

 

Ons tv formaat is ontwikkeld voor huiskamer formaten met de daarbij behorende kijkafstand.

Wanneer je op 4 meter afstand gaat zitten met een 141 inch scherm adviseer ik je om alleen nog 4k programma's te bekijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kijkafstand is niet echt optimaal wanneer je naar een SD uitzending kijkt.

Bij ongeveer 500 pixels horizontaal is een pixel dan ongeveer 5 mm breed.

 

Ons tv formaat is ontwikkeld voor huiskamer formaten met de daarbij behorende kijkafstand.

Wanneer je op 4 meter afstand gaat zitten met een 141 inch scherm adviseer ik je om alleen nog 4k programma's te bekijken.

grotere onzin kan je niet verkondigen,dat ik vanaf mijn afstand ALLEEN 4k programma's zou moeten kijken.

waar haal je dat in hemelsnaam vandaan?? SD heb je gelijk in natuurlijk!

hier ziet het er gewoon goed en scherp uit met 1080/720 HD kanalen hoor en ook sommige SD kanalen + DARBLET +de impact van een groot scherm,daar kan niks tegenop.

kom jij maar eens even een kijkje nemen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar wat je zelf goed vind... ik ben gewoon tevreden met alles wat ik kan zien... en ik hoef niet diep in de buidel te tasten voor dure abonnementen! Op 4 meter van een 141" beeld :sick:   dank je, maar ook al kreeg ik geld toe zou ik dat niet willen. Ik wil geen hoofdpijn, en ook niet mijn hoofd naar links en rechts moeten draaien om iets in de zijkant van het beeld te zien.

Ik heb een 32" panasonic, die nog niet oud is... hij wordt binnenkort 7 jaar, en diet het prima... ik zit op ca 4 meter afstand, en ik ben uitermate tevreden.

Uiterard is een echte HD uitzending op een duitse zender beter dan dat ik naar de muziekzender RU tv zit te kijken... maar zelfs dat beeld is prima te genieten.  Als dat "amerikaanse" gedoe met "groot-groter-grootst" hoeft voor mij niet. Een mens moet ook eens leren om gewoon tevreden te zijn!

wat jij zegt slaat ook totaal nergens op: ten eerste krijg ik geen hoofdpijn,ten 2e hoef ik helemaal niet met mijn hoofd te draaien als ik de linker of rechterkant van het scherm wil bekijken van 4 meter afstand. als ik op 40 cm zou kijken wel ja!

los van dat spelen dingen zich niet af aan de zijkanten.

manmanman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die voorbeelden van internet staan te hoog ja!

het percentage van de darbee moet natuurlijk naar beneden bijgesteld worden.

kom met mij maar meepraten over de DARBEE wanneer je er OOK 1 hebt en er niet over oordelen als je er zelf geen een hebt!

met voorbeelden die je gezien hebt op internet,laat me niet lachen!

ik heb hier het "LIVE" voorbeeld!

ga ook maar eens kijken op het AVS forum,ik mag toch wel aannemen dat je dat forum kent??

daar zijn ze lovend over de darbee!

aangepast door baux
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Baux, je gaat weer off-topic!

Je trekt ondertussen elk onderwerp wat betrekking heeft op Canaldigitaal naar de beeldkwaliteit die jij ervaart op een 141 inch projectie scherm.

 

Dat wordt hier niet op prijs gesteld, stop daarmee, en blijf on-topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Eerste signaal voor FOX 2 HD ligt bij transponder 225 (CDS).

Maar er is geen beeld.

12188 H

DVB-S2

8PSK

SR 27500

FEC 2/3

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welk pakket komt Fox?

Komt Fox ook per 19 augustus beschikbaar bij Canal Digitaal?

In MPEG2 of 4?

In de plaats van Foxlife? (zie www.foxtv.nl)

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...