Ga naar inhoud


Check tuner configuratie astra23.5 kanalen


Dahser
Ga naar oplossing Opgelost door Eduard07,

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb vreemd genoeg bij kanalen als HBO 1,2 en 3 ned 2 HD enz geen zenders meer er staat n/a en wanneer ik erop klik krijg ik controleer tuner configuratie zender niet beschikbaar

 

Nu heb ik in mijn configuratie niks veranderd hier staat configuratiemodus eenvoudig poort a/b/c/d staan allemaal op een satelliet en de astra 23.5 op C kan iemand hier vertellen wat het probleem Zou kunnen zijn?

aangepast door Dahser
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo, ik heb vreemd genoeg bij kanalen als HBO 1,2 en 3 ned 2 HD enz geen zenders meer er staat n/a en wanneer ik erop klik krijg ik controleer tuner configuratie zender niet beschikbaar

 

Nu heb ik in mijn configuratie niks veranderd hier staat configuratiemodus eenvoudig poort a/b/c/d staan allemaal op een satelliet en de astra 23.5 op C kan iemand hier vertellen wat het probleem Zou kunnen zijn?

Welkom op dit forum, Dahser.

Je geeft een beetje weinig info over je apparatuur. Wat heb je?

 

Heb je je ontvanger al eens Astra 3 opnieuw laten inlezen? Misschien zijn parameters veranderd maar gaat je ontvanger ze wel vinden bij een automatische zoektocht.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, dankjewel.

 

Ik heb een dm800HD hoe laat ik de ontvanger astra3 weer opnieuw inlezen?

 

Edit

 

Ik zie nu dat dit het geval is bij meerdere satellieten dus ook bij 28.2 en 13

aangepast door Dahser
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Klopt.

Ik zou even per satelliet doen:

 

HOOFDMENU--> Instellingen--> zenders zoeken: instellen : satelliet met je AB op rechterpijltje drukken (Onder aan de lijst kun je instellen: FTA of alles)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...