Ga naar inhoud


canaldigitaal belgie


natte
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Allee jongens ben de eerste belg met legale canaaldigitaalklant. jullie landgenoten hebben het zeer mooi geinstalleerd. prima zaak.Hoelang krijg je die extra kanalen gratis?

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
  • Oplossing

Meestal een maand na de eerste activatie van de kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en gewoon Belgisch adres en Belgisch rekeningnummer ? Of heb je toch kust en vliegwerk moeten uithalen om het geregeld te krijgen ?

Dag natte

 

Hier is ook interesse over hoe dat officieel geregeld is....

aangepast door dvbs
  • Like 1

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het vorige week aangevraagd voor de 2de keer en vandaag mail gehad met uitleg,

eerst 3 maand voorruit betalen en dan belt de instalateur je op voor een afspraak te maken en komen ze alles instaleren.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag je kan ook TTVlaanderen bestellen, daar krijg je neem in aan dan ook een Card voor van TVVlaanderen hoe werkt dat in de Xtrend et9500  moet daar dan een extra module in jj betaalt voor die kaart in Belgie geloof ik € 129.00

 

Nu heb ik beneden de Xtreme et9500 staan en boven een Dreambox zonder kaart via netwerk verbonden, kan ik dan ook boven naar TVVlaanderen kijken?

 

Heb vorige week een brief verzonden om het Entertainment pakket om te laten zetten naar Familiepakket, (contract loopt tot  30-11-2013) vanavond werd ik gebeld waarom ik dit deed, heb gezegd dat het om financieele redenen was.

 

5 minuten later werd ik door dezelfde meneer weer gebeld met een vraag over het HD pakket  en hij deelde me mede dat ik de eerste 2 maanden gratis kreeg, dus pluim voor CDS mag ook wel eens worden gezegd.

aangepast door Hans v O 286

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allee jongens ben de eerste belg met legale canaaldigitaalklant. jullie landgenoten hebben het zeer mooi geinstalleerd. prima zaak.Hoelang krijg je die extra kanalen gratis?

en welke zenders zitten er allemaal in het pakket ??

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

en welke zenders zitten er allemaal in het pakket ??

welke je kan aanvragen,

basic HD,famile HD of entertainment HD pakket.

deze zenders in deze paketten krijg je.

klik op http://www.canaldigitaal.nl/nbu/

en dan de link van de populaire tv zenders in HD en dan krijg je een pop up met zenders.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allee jongens ben de eerste belg met legale canaaldigitaalklant. jullie landgenoten hebben het zeer mooi geinstalleerd. prima zaak.Hoelang krijg je die extra kanalen gratis?

 

 

alles vanuit belgie in orde kunnen maken ??

en via een belgische rekening ??

  • Like 1

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

alles vanuit belgie in orde kunnen maken ??

en via een belgische rekening ??

alles gebeurd via een belgische rekening,

je betaald na de 3 maanden elke keer via europese overschrijving naar CD toe.

de eerste 3 maanden gebeurd ook op die wijze.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

De M7SAT801.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...