Ga naar inhoud


Picons verwijderen van flash


ransjooman

Aanbevolen berichten

Heb vandaag via applicaties een picon pack gedownload en geinstalleerd.Download duurde vreemd genoeg erg kort.

 

Na de reboot start de box echter niet meer door. Hij blijft hangen in het OpenPli scherm. Via DCC kan ik wel de  box benaderen, via de webbrowser niet.

Ik wil de gedownloade picons verwijderen, want ik denk dat de flash te vol zit nu.

Ik krijg ze echter niet gevonden via FTP.

Iemand die mij even op weg helpt?

 

 

Het gaat dus om een DM500HD met PLI 3.0

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Menu-applicaties-druk rood (verwijderen) en selecteer dan datgene wat je wil verwijderen.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dus niet met de afstandbediening de box bedienen, de box start niet door.

Ik moet ze via FTP vinden.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien zie je een map picon.als je deze niet ziet is de installatie van de picons heel waarschijnlijk niet volledig doorgegaan. Ik denk dat je best de box flasht dan zijn de picons zowiezo weg.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weer geflashed.

Had wel wat voeten in de aarde.Kon niet via de webbrowser flashen,ook niet met dreamup via netwerk.

Met de usb naar mini usb connectie gemaakt,maar ook daar bleef hij hangen.

Naderhand was de box wel te benaderen met de browser en heb toch kunnen flashen.

Beetje vaag allemaal,maar het blijft een hobbybox toch :/

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...