Ga naar inhoud


Laatste µTorrent installeert vervelende Spigot Search Protect


Penthe

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels de probleemveroorzaker per ongeluk ontdekt, mijn mouse pointer vliegt altijd auto naar de button(zo ingesteld). Nu stond vandaag mijn volume nogal hoog en ik hoorde een aantal keren een klik geluid. eerst dacht ik aan de laptop van mijn vrouw want die heeft een kaduuk touchpad en die klikt ook automatish random op het scherm. Deze was uitgeschakeld en moest het mijn laptop wel zijn en inderdaad dit was het geval. Ik heb er een andere muis op aangesloten en het probleem is over. Ik heb ook maar gelijk uitgezet dat de mousepointer auto boven een button gaat hangen.

 

Hier update ik met regelmaat alle programma´s en tot voor kort was daar ook niets mis mee. Op een XP PC in een andere kamer staat ook een µTorrent die al jaren geen update heeft gehad en deze ook niet krijgt(Zal wel met XP te maken hebben). Toch update ik altijd liever naar de laaste versie van een programma omdat de geschiedenis altijd verteld heeft dat dit veiliger is.

 

Dus daardoor heb je, althans vermoed je, wel door de bevestiging schermen geklikt om de extra software te installeren?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...