Juuls54 Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Goede avond aan Iedereen ook ik heb een vraagje ik ken van alles toch een beetje maar heb sinds jaren een satelliet en in de wijde omgeving ken ik niemand waar ik ook maar iets aan kan vragen en ik moet zeggen van alles wat hier staat op dit forum heb ik ook geen kaas gegeten toch na zolang met satelitte bezig te zijn heb ik al iets onder de knie van de draembox 800 nu volt mijn probleem ik heb sind kort een draembox 800 hd aaangeschaft alles was in orde als ik de box aansloot ik had alles posten astra 1,2,3 en hotbird kon ik allemaal ontvangen op het ogenkblik dat ik die aansloot tot ik s avonds thuis kwam en ik geen ontvangst meer ha d op enkele zenders ik heb dan beginnen zoeken en heb per ongelijk mijn 4 satelitten verwijdert dus nu ontvang ik nog noppens ik heb in de software gezocht nergens zie ik een teken hoe ik mijn zenders terug aan de praat krijg alle zenders staan er nog mijn als ik hem op voorbeeld vtm zet krijg ik als melding dat er geen zender gevonden is en ik moet mijn configuratie bijstellen maar ik kan geen sat vinden als iemand mij kan helpen of als iemand woont in de omgeving van torhout ik zou graag wat kennis opdoen daar ik tijd zat heb ik ben wegens gezondheid op non aktief gezet mvg v julien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Julien je schrijft dat je sinds kort een dreambox 800 hd hebt aangeschaft. Is dat een gewone 800 hd of een 800se hd? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 24 september 2013 Delen Geplaatst: 24 september 2013 (aangepast) Ik begrijp nu dat je 2 dreamboxen hebt (via PM). Een 800 HD en een 800se HD. Ik ga er nu van uit dat je dus 1 schotel hebt met 4 Twin LNB's en 2 diseqc switchen. Kijk in de 800HD hoe daar de satellieten ingesteld zijn en zet dezelfde instellingen in de 800se HD. Als de instellingen hetzelfde zijn moet je de 800HD in standby zetten en kijken of de 800se HD het goed doet. Plaats eventueel een foto van jouw schotelopstelling en vermeld ook even welk merk switchen jij gebruikt. 24 september 2013 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen