Ga naar inhoud


Backup


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo Tuurtje

 

Wil je mij vertellen wat de laatste Backup software is, zodat ik deze kan bijwerken.

Bedankt.

 

Hans

 

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zal mijn post even bijwerken, geef mij even een paar minuten om laatste versie te uploaden

 

Tuurtje

 

2e edit

Nou gaat lekker snel zo, er is niks nieuws.

Is nog steeds 9.31 met build datum: 10-09-2013

 

Staat in mijn laatste post

http://www.sat4all.com/forums/topic/322992-nfi-backup-maken-plugin-handleiding/

 

Tuurtje

aangepast door Tuurtje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tuurtje

 

Leuk dat je op mijn bericht reageer.

Ik heb via instellingen, dan flashen & backup gegaan en daar zie ik  V9.4.2 staan.

Is dit iets anders? Wil je mij dit uitleggen.

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...