Ga naar inhoud


Gecodeerd kanaal op LG32LS570S


dunhans

Aanbevolen berichten

Onlangs mijn abonnement opgewaardeerd naar Familiepakket HD, op de 2e en 3e kaart heb ik nu het familiepakket met de commerciele zenders in SD.

Gelukkig kan ik op mijn LG32LS570S de kanaalvolgorde zelf bepalen, wel heel veel werk om alles te verzetten, maar goed.

Nu komen er 3 zenders niet door, te weten: Eurosport HD, Ketnet op 12 en Hustler tv, en ik denk ook Discovery HD, maar ik weet niet zeker of die in dat idioot samengestelde pakket zit.

Ik gebruik de mediaguard module met de wereldbol erop en de nieuwste softwareversie, ook heb ik een Aston 1.07 en ook met deze module komen die 3 zenders niet door.

Op de M7sat801 doen deze zenders met dezelfde extra smartcard het wel, maar als ik die op mijn slaapkamer zet moet ik het display afplakken omdat er zo'n fel blauw display opzit, bovendien gebruik ik altijd de sleeptimer van de tv en dan blijft die ontvanger de hele nacht aanstaan. 

 

Dus waarom komen die 3 zenders niet door? Ik krijg ze wel door, maar dan moet ik de tv uit en weer aan zetten of de ci module er even uit en weer indoen, kan ik elke keer mijn bed uit!!! ik heb gelezen dat er een nieuwe ci module de: SmarDTV SmarCam-3.5 CI geleverd kan worden en deze zou beter moeten werken op LED tv's met ingebouwde satelliet ontvanger, zoals mijn LG 32LS570s

 

Waar kan ik zo'n nieuwe module bestellen??

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


GEZOCHT:

Ben op zoek naar zo'n nieuwe module, dus een SmarDTV SmarCam-3.5 CI-module 

 

Wie weet er een webshop die zo'n module verkoopt?

 

Ik heb heel Google al omgespit, maar kan niks vinden, doe maar via PM in verband met de reclameregels.

 

Alvast bedankt, groeten Dunhans.

 

post-36388-0-85809800-1380609671_thumb.jpg

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de mediaguard module heb ik ook geprobeerd, zo een met een wereldbol erop en die is voorzien van de nieuwste software, de  ‘3.03.13sp2’.

 

Deze module zapt langzaam en tussen het zappen verschijnt elke keer in een flits de melding: gecodeerd kanaal, die 3 zenders gaan daarmee niet open behalve als je de module er uit en weer in doet of de tv uit en weer aan doet.

 

De Aston 1.07 (met dat groen led-je) zapt iets sneller en geeft die flits melding niet, maar ook deze opent Ketnet op 12 , Eurosport HD en Hustler tv NIET, of ik moet weer ......enzovoorts.

 

Alle 3 mijn smartcards zijn oranje.

 

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die nieuwe module besteld via de webshop van TVVlaanderen, scheelt met 10 euro verzendkosten.

Het heeft al wat gekost die omschakeling naar het Familiepakket, nu weer 59 euro voor die module, dan die 20 euro activeringskosten en als ik ook die 2e en 3e smartcard met HD wil, komt er paar maand nog eens 10 euro per maand bij en hoogst waarschijnlijk weer 20 euro activeringskosten.

 

Iemand op dit forum had het over een "verdienmodel" omdat ik in het bezit van 3 smartcards ben met veel zenders. Tja ik heb een 46 inch tv in de woonkamer, een 32 inch in de slaapkamer en een kleine 22 inch in de keuken. Voor elke tv een smartcard, want card sharen intern hebben ze liever niet bij CDS.

Heb dus géén kaartje over voor de buurman.

Ik vind het meer een "verliesmodel" digitale tv via de satelliet.

Groeten dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel typisch dat deze nieuwe witte CI-module wel op de site van TvVlaanderen staat en niet meer de CI-module met wereldbol, terwijl op de site van CanalDigitaal die witte - module er niet staat en nog gewoon de CI-module met wereldbol.

Lopen ze bij CanalDigitaal weer eens achter zoals gewoonlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, die nieuwe witte module staat er al op, gisteravond al. 

 

Canaldigitaal, Hardwareshop, ci modules.

 

Ik had zo'n ci module met wereldbol opgestuurd naar CDS, omdat die niks meer deed, maar ze zeggen dat ze die niet hebben ontvangen.

 

Nu hoop ik maar dat die witte module het wel goed doet, ik laat het jullie weten....................

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heeft die TV wel de laatste versie software?

 

Een Aston module zou geen problemen mogen geven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Cees, tv is aangesloten op mijn router en heeft al 2 keer een verse update binnengehaald.

 

Als ik nu kies voor "Update zoeken" dan komt erop: uw tv heeft de laatste update.

 

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het blijft gissen.

Het zijn 3 zenders op verschillende transponders op zowel 19 als 23 , Astra 1 en 3.

Op mijn Panasonic tv met Aston module geven deze zenders geen probleem.

Je kaart geeft ook beeld op je Canaldigitaal ontvanger.

 

Ik ben benieuwd wat het resultaat gaat worden met de nieuwe Canaldigitaal CI module, op dit moment weet ik geen andere punten die je zou kunnen proberen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een zelfde probleem sinds vandaag  (dat wil zeggen: ik heb het vandaag voor het eerst gemerkt).

 

Op NGC SD krijg ik de melding dat mijn abonnement niet geldig is voor dat kanaal. Volgens de zenderlijst is de zender nog steeds beschikbaar en kloppen frequentie e.d. ook. Volgens de CD helpdesk zou deze zender niet meer in SD te ontvangen zijn, maar alleen nog maar in HD. Hier kan ik niks over terugvinden en ik snap er eerlijk gezegd niks meer van...

 

Groet, Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

NGD HD is te ontvangen op een nieuwe frequentie, Astra 3, 12129 V 27500  2/3  8PSK.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een overzicht van deze zender

 

http://nl.kingofsat.net/find.php?question=NGC&Submit=Zap

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen. Ook volgens dat overzicht zou NGC SD nog op de Astra 1 zitten, maar daar zit 'ie dus niet meer...

Betekent voor mij: ee grotere schotel aanschaffen, 2 qauttro-LNB's, een groter gat in het dak maken en een dikkere buis leggen zodat er 4 extra kabels bijgetrokken kunnen worden, en een bijpassende switch.
En dan ben ik zomaar 500 Euro verder, alleen vanwege de wispelturigheid van CD.

 

Schijt...

 

 

Toch bedankt,
Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HELAAS,  ook de spiksplinternieuwe SmarDTV Smarcam-3.5 CI-module werkt niet goed in mijn LG televisie.

Het zappen gaat wel een stuk sneller vooral tussen de SD zenders, maar ook nu komt Eurosport HD, Ketnet op 12 en Hustler tv niet door of ik moet de tv uit en weer aanzetten of de module er even uit en weer inschuiven.

 

Ik weet echt niet wat ik nu nog kan doen, de tv vervangen door een Samsung model?

Bij een samsung blijft er altijd het rode standby lichtje branden, niet prettig op de slaapkamer, bij de LG kan je dat uitzetten. Ook de mediaspeler van deze LG speelt veel beter mijn filmbestanden vanaf een USB HDD, bovendien kostte deze LG tv met DVB-satelliet tuner maar 270 euro, een samsung met DVB-S kost rond de 500 euro.

 

Dus ga ik de extra CDsmartcard maar gebruiken voor de kleine 22 inch keuken-tv met een Ferguson Arriva MINI HD erachter en dan de 2e extra Ziggo smartcard gebruiken voor de LG tv.

 

Dan mijn jaar uitzitten bij Canaldigitaal en netjes het Familiepakket HD opzeggen. 

 

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...