Ga naar inhoud


Gecodeerd kanaal op LG32LS570S


dunhans

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Tja, hel lijkt erop dat de oplossing van de TV fabrikant moet komen, kennelijk is zijn software niet compatibel met het Common Interface protocol.

Dat is iets waar Canaldigitaal weinig aan kan veranderen.

Je zou contact kunnen opnemen met LG en kijken of zij met een oplossing komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, was ik ook al van plan.

Zal van de week eens een mailtje schrijven naar LG.

 

Bedankt en groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de M7sat801 doen deze zenders met dezelfde extra smartcard het wel, maar als ik die op mijn slaapkamer zet moet ik het display afplakken omdat er zo'n fel blauw display opzit, bovendien gebruik ik altijd de sleeptimer van de tv en dan blijft die ontvanger de hele nacht aanstaan.

 

Het display hoef je niet af te plakken. Dat kan je makkelijk oplossen met onderstaande procedure.

 

Menu / Systeem

instellingen / Display Dimmer -> 0% kiezen, dan is het display uit

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, dan is het blauwe display uit, maar die groene of rode led indicator blijft branden en je blijft met 2 afstandsbedieningen werken. Bij gebruik van de sleeptimer blijft de ontvanger ook de ganse nacht aanstaan. Maar toch bedankt voor deze tip!

 

Mijn grote tv is normaal aangesloten op de kabel, maar heb nog even de satellietschotel aangesloten en de nieuwe ci module in mijn Samsung UE46ES5800S uitgetest, deze tv opent zonder problemen Ketnet/Hustler/Eurosport HD, ook met de nieuwe module in dit toestel gaat het zappen veel sneller.

 

Deze tv heeft Canaldigitaal fastscan, maar welke zenderlijst je ook laad, het blijft aanmodderen, de extra 2e smartcard geeft maar enkele HD zenders door, dus als je de HD lijst gebruikt moet je helemaal naar 200-zoveel om de in SD kwaliteit uitgezonden RTL/SBS zenders te zien, die zien er trouwens niet uit op zo'n groot scherm.

Gebruik je de SD lijst dan moet je weer naar 101/102/103 om NED1/2/3HD te zien en de VRT zit dan weer op 115/116 in HD. Echt waardeloos om zo tv te kijken!

 

Ik ben snel weer overgeschakeld op de kabel.

 

Het probleem van die 3 zenders zit dus echt in de software van de LG televisie.

 

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welke software versie heb jij op die aston 1.07......indien versie 2.26 zou je alle Canaldigitaal en Tvv kanalen zonder problemen moeten kunnen zien versie 2.17 en 2.18 geven problemen versie 2.23 zou eigenlijk goed moeten werken.

 

Heb je versie 2.26 er nog niet op dan wil ik die cam wel ff voor je proggen naar versie 2.26 zodat je kijken kunt.

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, dan is het blauwe display uit, maar die groene of rode led indicator blijft branden en je blijft met 2 afstandsbedieningen werken.

Je hebt geen 2 afstandsbedieningen nodig. De afstandsbediening van de 801 is een universele en kan je instellen zodat je daarmee ook jouw TV kan bedienen.

Kijk eens even achteraan in de handleiding, daar staan de verschillende codes van de merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die afstandsbediening al geprogrammeerd voor tv gebruik, maar functie's zoals sleeptimer instellen, bediening van de aangesloten usb harddisk werken daar niet op, dus moet je toch de originele ab van de tv gebruiken.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Terradon,

 

De aston cammetjes doen het prima in mijn Samsung tv's, maar de LG blijft hardnekkig zwart gecodeerd beeld geven op die drie zenders.

 

Jammer, maar ik denk dat de oplossing moet komen van de ingenieurs van LG.

 

Heb nog géén zin en tijd om daar naar te mailen.

 

Bedankt in ieder geval voor het proggen van mijn cammetjes!

 

Groeten Dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Terradon,

 

De aston cammetjes doen het prima in mijn Samsung tv's, maar de LG blijft hardnekkig zwart gecodeerd beeld geven op die drie zenders.

 

Jammer, maar ik denk dat de oplossing moet komen van de ingenieurs van LG.

 

Heb nog géén zin en tijd om daar naar te mailen.

 

Bedankt in ieder geval voor het proggen van mijn cammetjes!

 

Groeten Dunhans

 

Hoi,

 

Dat kan kloppen LG tv's zijn niet gecertificeerd.

Waardoor je continu een melding krijgt of dat bepaalde zenders niet open gaan.

Dat heeft me recht die LG niet heeft voor de satelliet zenders.

 

Isoefian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar alle overige zenders gaan wel open zonder meldingen of zo,

Wat hebben die drie totaal verschillende zenders in hun stream dat die niet open gaan?

Vreemd toch?

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is al eerder aangegeven maar voor alle zekerheid, je kijkt wel naar de juiste versies van deze zenders?

Deze programma's worden op meerdere transponders voor verschillende
providers uitgezonden, en je kaartje werkt alleen op de juiste versie.

National Geographics Zit op een vrij hoge frequentie, er zijn al kijkers geweest die pas ontvangst kregen nadat ze hun (oude) antennekabel hadden vernieuwd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...