Ga naar inhoud


Eurosport 2 HD niet meer in familiepakket?


boudeman

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Volgens Canaldigitaal webcare zou deze zender in de volgende pakketten zitten:

 

Eurosport2 HD is onderdeel van het EntertainmentHD en TopHD pakket

 

Eurosport2 HD is overigens ook onderdeel van het losse HDTV-pakket.
Hierdoor heeft iedereen met Basis-HD of Basis en het losse HDTV pakket
beeld op Eurosport2 HD.

 

Familie HD geeft dus geen beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we bovenstaande maar typeren als CD logica, want de kromheid ervan zit ingebakken in het feit dat alleen het verleden bepalend is voor wat je mag zien.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cds heeft nergens vermeld dat je met basis hd wel en familie hd geen eurosport2 hebt.

Wel is het zo dat je met het familie pakker zonder hd daar geen beeld op hoort te krijgen....

Ik denk dar ceesv hier zich een beetje vergist.

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gerard, CD webcare geeft aan dat je daarvoor het "losse" HD pakket moet afsluiten.

 

Het bleek, dat Cd al die tijd ESP 2 SD open had staan voor bepaalde pakketten zonder dat dit zo bedoeld was.

Door het tijdelijk vrij schakelen van de HD versie en het afsluiten hiervan verviel ook de SD variant.

Door klachten van kijkers werd eerst duidelijk dat ESP2 SD open had gestaan op pakketten welke daar geen recht op hadden.

 

De hele structuur van de pakketten is niet alleen voor de klant onoverzichtelijk geworden........

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Canaldigitaal webcare zou deze zender in de volgende pakketten zitten:

 

Eurosport2 HD is onderdeel van het EntertainmentHD en TopHD pakket

 

Eurosport2 HD is overigens ook onderdeel van het losse HDTV-pakket.

Hierdoor heeft iedereen met Basis-HD of Basis en het losse HDTV pakket

beeld op Eurosport2 HD.

 

Familie HD geeft dus geen beeld.

Dus basis HD wel rechten en familie HD geen rechten?

Zo omschrijf je het,Cees.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo omschrijft Canaldigitaal webcare het naar aanleiding van vragen van klanten.

De tekst is een quote.

 

Let wel, bij Canaldigitaal kan het (soms?) voorkomen dat de ene afdeling niet weet wat de andere besloten heeft.

Ik heb echter wel in de afgelopen tijd gemerkt dat de mensen achter webcare serieus moeite doen en open staan voor argumenten van klanten.

Daarom beschouw ik hun uitspraken als redelijk betrouwbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is mij e.e.a. iets duidelijker geworden; zender is niet verplaatst (zoals in deze periode aantal zenders wel verplaatst gaat worden zoals Ned 1 HD bijv.). Het is gerelateerd aan abonnement.

Ik heb een HD proefperiode achter de rug en blijk nu per 1 november weer het oude? abonnement te hebben. Ik was overtuigd het HD abonnement te hebben. Raadsel is nog welk abonnement ik nu eigenlijk heb.

Ik had familie voor 14.95/mnd, ik heb indertijd ingetekend voor een aanbieding proefperiode HD met per 1 nov voor het vernieuwde (whatever that might be) familiiepakket voor 17.95/mnd. Op de nota staat "familie". Op de Website kom ik dit tarief niet tegen. Ik zoek het wel uit met CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om deze draad af te sluiten die achteraf eigenlijk bij de verkeerde rubriek zit:

Na navraag blijk ik per 1/11 geen familiepakket te hebben, ook geen familie HD pakket, maar een familie HD light pakket. Nooit geweten dat zoiets bestond. En probeer maar eens uit te zoeken wat daarin zit. Het plots verdwijnen van Eurosport 2 hangt hiermee samen en niet met een technische kwestie. Alle reacties alsnog bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...