Ga naar inhoud


Opstarten box


Geuze

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb nu mijn beide Dreamboxen op ATV draaien. Zeer tevreden. Misschien is er iemand die mijn vraag kan beantwoorden.

Wanneer ik de 7020HD  een herstart geef komt de box terug gelijk op een kanaal en heeft beeld.

Als ik dit doe bij mijn 800HDse dan komt de box terug en doe verder niets. Ik moet op de afstandsbediening op bijv. knop 1 drukken dan komt het beeld, dus niet direct.

Is dit te veranderen?

 

Geuze

 

 

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goede morgen Loui

 

Ik heb in het menu UITSCHAKELEN gedaan en weer aangezet en werkt niet. Ik heb ook OPNIEUW OPSTARTEN gedaan en deze werkt ook niet.

Ik krijg elke keer het ATV logo te zien. Op het display van de box zie ik een horizontale streep. Als ik dan op kanaalknop druk komt het beeld.

Ik krijg het gevoel dat bij het opstarten geen link is naar de favorietenlijst.

 

 

Gr. Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er bij ATV de mogelijkheid niet om de opstart-zender te kiezen? Zo ja eens opnieuw ingeven welke de favoriet is...

 

!Normaal verschijnt die mogelijkheid door menu te drukken in de favorietenlijst.)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er bij ATV de mogelijkheid niet om de opstart-zender te kiezen? Zo ja eens opnieuw ingeven welke de favoriet is...

 

!Normaal verschijnt die mogelijkheid door menu te drukken in de favorietenlijst.)

ik dacht van wel.

ga in de zenderlijst op de zender staan(niet aanklikken) die je wil zien bij opstart.

druk dan menu, nu zou je een optie moeten zien"kies zender bij opstarten"

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo diroca

 

Je hebt gelijk, dit was de oplossing. Nu komt het kanaal direct op na een herstart.

Ik wist wel van deze mogelijkheid maar legde de link niet.

Ook weer klaar.

 

Geuze

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...