Ga naar inhoud


storing harddisk


hertog

Aanbevolen berichten

Veel problemen met de opgenomen programma's  op de harddisk van inmiddels 3 stuks M& en 2 stuks DSR 7005

Goed beeld en ontvangst echter de opgenomen programma's shit . Ik heb de 3 stuks M7 inmiddels retour gedaan. 

nu hezelfde met beide Philips DSR 7005.

Ik heb 2 smartcards van Canal Digitaa. 1 x voor HD ontvangst 1 x zonder HD voor gebruik in de DSR 7005.

De opgenomen Ned. programma's incl RTL geven storing b.v. blokjes en haperend beeld niet om aan te zien. 

Kan het misschien externe storing zijn of zijn de smartcards defect ? Momenteel ben ik in het buitenland en heb de zelfde storing als in Nederland.  

Kan mijn smartphone storen ? Ik gebruik hier de WiFi router van de buren op 10 mtr afstand, thuis staat hij op ca. 5 mtr.

Wie kan mij helpen ?  AUB !

Bvd  Hertog 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo bedankt voor de reactie,

Even 'n correctie ik had 'n M7 DSR 8141 met 500 Gb harde schijf, foutje mijnerzijds.

 

Met deze M7 had ik hetzelfde probleem kijken op alle zenders prima echter de opgenomen programma's weer shit hetzelfde als de DSR 7005

Wat betreft de Philips DSR 7005 daar kan ik me iets bij voorstellen maar is dit apparaat te repareren?  'n paar elcotjes zou je zeggen.

De vrije zenders BVN, reioginoale zenders en alle duitse zenders zijn geen probleem werken alle zonder smardcard en wat opgenomen is kan probleemloos worden afgekeken dus alleen bij de gecodeerde zenders NL 1.2.3. RTL etc

Wat is de beste receiver met interne harde schijf.

Bedankt alsvast voor je reactie

Hertog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervang de elco's onder de harde schijf, deze worden slecht gekoeld en worden extra warm door de afgegeven warmte van de harde schijf.

Mag je gerust een ontwerp foutje van de Philips 7005 noemen.

Of dit hier het probleem is kan ik van hier niet beoordelen maar als je de decoder openmaakt dan zie je meestal aan de elco's of ze defect zijn.

De bovenkant staat dan vaak bol of ze zijn gaan lekken, en soms zie je er niets aan en dan is het gokken.

 

De 8141 heb ik nog niet in handen gehad, hier blijf ik een antwoord schuldig.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...