Ga naar inhoud


In CD zenderlijst staat alles dubbel


Jürgen

Aanbevolen berichten

Een van onze medekampeerders hier op de Spaanse camping heeft een SAB Titan 1 HD in gebruik en daarop staan alle CD zenders dubbel aangegeven.

De dubbele zenders geven hetzelfde signaal maar het is wel lastig.

Volgens mij is deze ontvanger een gecertificeerde CD ontvanger en is er naar mijn mening aan dit probleem niet zonder meer iets aan te doen.

 

ik heb de zenderlijst al verschillende malen via FastScan opnieuw binnengehaald maar het probleem blijft gehandhaafd.

 

Iemand een idee hoe ik die dubbele zenders kan verwijderen?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Check maar eens de frequentie van 2 gelijke zenders. Zal je zien dat er een paar Mhz verschil in zit.

Oplossing zou zijn de zenders te verwijderen en opnieuw in te lezen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check maar eens de frequentie van 2 gelijke zenders. Zal je zien dat er een paar Mhz verschil in zit.

Oplossing zou zijn de zenders te verwijderen en opnieuw in te lezen.

 

Dubbele zenderfrequenties zijn gelijk anders kon ik niet op beiden ontvangst / signaal / beeld hebben zoals ik al schreef.

 

Ik zal kijken met welke optie ik de zenders kan verwijderen maar dat zal niet zo moeilijk zijn.

 

Lijkt mij ook, eerst alle kanalen verwijderen, overigens geen gecertificeerde ontvanger.

 

Als die niet gecertificeerd is heb ik dan misschien de mogelijkheid om een eigen zenderlijst in te laden?

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dubbele zenderfrequenties zijn gelijk anders kon ik niet op beiden ontvangst / signaal / beeld hebben zoals ik al schreef.

Is beslist niet waar als ik 3x na elkaar scan op mijn ontvanger ziet ik de zenders ook 3x maar met met 1 getalletje hoger of lager aan freq en op alles is dan gewoon beeld. Mojo heeft hiermee 100% gelijk.

 

Ik los dit na de zoveel tijd op met een fabrieks reset en een verse scan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...