Ga naar inhoud


hulp met instaleren van zenders


estrea

Aanbevolen berichten

Ik wou graag een dreambox maar hij raadde de technomate aan.. io wou een grotere schotel maar hij vond een kleinere ook goed omdat ik toch een motor heb.. ik heb mijn abonnement ook bij hem lopen maar aangezien ik hem niet meer spreek is dit abonnement ook afgelopen in januari of februari. En hoe zit het met die skybox?? Ik wil sportzenders ivm het internationale voetbal. Daarnaast wil ik de nederlandse en belgische zenders.. en de zenders met indiase films zoals b4u zeetv etc.. en zenders uit nigeria zoals nollywood.. kun jij die ook leveren met zon skybox en wat mag zoiets kosten die fatscan of abo wat het ook inhoudt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wou graag een dreambox maar hij raadde de technomate aan.. io wou een grotere schotel maar hij vond een kleinere ook goed omdat ik toch een motor heb.. ik heb mijn abonnement ook bij hem lopen maar aangezien ik hem niet meer spreek is dit abonnement ook afgelopen in januari of februari. En hoe zit het met die skybox?? Ik wil sportzenders ivm het internationale voetbal. Daarnaast wil ik de nederlandse en belgische zenders.. en de zenders met indiase films zoals b4u zeetv etc.. en zenders uit nigeria zoals nollywood.. kun jij die ook leveren met zon skybox en wat mag zoiets kosten die fatscan of abo wat het ook inhoudt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Estrea schrijft:

 

“en zenders uit nigeria zoals nollywood.. kun jij die ook leveren met zon skybox en wat mag zoiets kosten die fatscan of abo wat het ook inhoudt

 

Hallo….., we zitten hier niet op een handelaren forum. Maak aub geen reclame voor een bepaalde zaak want dan is de lol er snel af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hmn....

Ik heb mijn abonnement ook bij hem lopen maar aangezien ik hem niet meer spreek is dit abonnement ook afgelopen in januari of februari.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...