Ga naar inhoud


Prijsstijging Basic+


voodoodoll

Aanbevolen berichten

  • Moderator

AUB niet te ver off-topic gaan, dit hier gaat over de prijsstijging, over de kwaliteit van het signaal loopt al een ander draadje.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Telenet digitale TV: € 15.35 + € 8.35 = € 23.70 pm (vergeet niet jouw digicorder te huren)

 

En als je de zenders van TVV wil dan moet je ook je er ook Rex bijnemen € 14,95 pm.  Akkoord U hebt dan wel een aantal zenders meer en ook nog wat films.  Wil je Syfy en 13street dan moet je Rio nemen aan € 24,95 pm.

 

Dus een totaal van € 38,65 pm vergeleken bij € 22,90 by TVV

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien ik ooit overstap dan ga ik voor TV met een kaartje/module van TN. Uiteraard blijven mijn FTA zenders via satelliet behouden als beste bron van entertainment! De (grotendeels waardeloze) vlaamse zenders moet ik voor een rockbottom bedrag kunnen bekijken dus...

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze me een tijdje geleden hadden gevraagd wat ik het liefste had : zenders blijven.. en 2 euro meer betalen OF zenders weg en de prijs blijft gelijk, dan was ik akkoord gegaan met prijsverhoging.
Nu nog Discovery Science terug en we staan op een goed niveau..

Ik overweeg nu enkel een overschakeling naar Basic Light. Iemand enig idee wat dat gaat kosten vanaf februari ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men vergeet soms dat de prijs sinds jaren niet gestegen was, en eerlijk, € 22.90 voor zo een aanbod is toch wel te verdedigen.

OK vele zenders zijn gratis te ontvangen maar bij Telenet of Belgacom moet je er toch voor betalen.

In het geval dat je naar de betalende zenders zou kijken via Telenet/Belgacom en de FTA zenders via satelliet blijft de kostprijs van de satelliet installatie gelijk

maar het Telenet/Belgacom abonnement is (veel) hoger, vooral als je zenders zoals Mezzo etc wenst te ontvangen. (om van de p*rn* zenders maar te zwijgen)

De beeldkwaliteit van Telenet is vrij goed voor de belangrijkste zenders maar voor Belgacom zou men mij mogen betalen om dit in huis te halen. 

Van Telenet kreeg ik vorige week een 2 de brief dit jaar met de aankondiging van een prijsstijging.

Plus, en dit is voor mij belangrijk, het is perfect mogelijk 3 satelliet ontvangers te laten spelen in huis met één abonnement.

De prijs hiervoor bij Telenet ken ik niet en bij Belgacom is dit trouwens niet eens mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 4 jaar klant TVV, en dit is de derde prijsstijging van Basic +, ben begonnen aan 19.9 dan 21.9 en nu 22.9, in al die tijd zijn de vlaamse zenders er niet op vooruit gegaan ondanks prijsverhogingen.

Vraag me af hoe jij "laatste jaren" interpretreerd, hier is het om het anderhalve jaar prijs omhoog, maar kijkbeleving is niet beter geworden.

Voor mij is het ok met de prijs omhoog, maar dan moet de rest ook beter.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 4 jaar klant TVV, en dit is de derde prijsstijging van Basic +, ben begonnen aan 19.9 dan 21.9 en nu 22.9, in al die tijd zijn de vlaamse zenders er niet op vooruit gegaan ondanks prijsverhogingen.

 

 

Dat zijn  dus twee prijsstijgingen, weliswaar twee keer met 10 procent en dus niet gering.

De prijs die je eerst betaalde telt niet mee als stijging.

 

Off topic maar toch een goeie graadmeter omdat het ook over telecom en aanverwante gaat : vaste lijn van BGC slaat ook weer op. Dat is ook al

niet meer voor de eerste keer.   Liefst van al had ik nooit prijsstijgingen, voor niets.  Prijsdalingen vind ik een stuk leuker.

 

Tja...      Op het einde van het verhaal en ook tussendoor moet je gewoon de rekening maken of je nog genoeg prentjes voor je geld krijgt zeker he ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn beginjaar had ik gewoon Basic en die ging na enkele maanden ook al omhoog, toen direct overgestapt naar Basic +  ( had toen nog een andere naam), eerste jaar koste het dus 238.8 €, dit wordt in februari dus jaarlijks 274.8, hallo zeg, en dan die akivatiekosten, waar slaat dat iedere keer op, dat kost ze enkele toetsaanslagen meer niet.

Het is meer voor minder, en ja bij TN hebben ze meer Vlaamse zenders in HD, en BGC dat is erbarmelijk van kwailtiet en zeer duur, no value for money daar.

 

Het wordt hier welicht het laatse jaar voor TVV,

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is 45,95 per maand, huur decoder inbegrepen, dat voor het basispakket.

En om hun VDSL abbo kom je niet heen, een van de duurste in vlaanderen.

En de opties zijn van 5.95 tot 14.95 per maand er bovenop, en er zijn er volop, als je daar wat van meepikt kom je al snel in de buurt van + 100€ per maand.

En met de beperking van de telefoonlijn, lijkt HD daar op SD hier, je zou voor minder je tv eruit gooien.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, al die verschillende prijzen die hier te lezen vallen over Telenet.

 

Voor alle duidelijkheid, het digitale kabelabonnement kost nu €15,20/maand en dit wordt binnenkort €15,35.

Die digicorder er bij huren wordt hier vaak standaard bijgerekend, maar waarom is mij een vraag. Dit is niet verplicht, om TV Vlaanderen te kijken heb ik ook al mijn decoders zelf moeten kopen.

 

Ter info: de officiële prijs van de M7 DSR8141 is €282. Die heeft 2 tuners, echter kan je maar 1 programma tegelijk opnemen. Over de rest van de werking van die ontvanger zwijg ik maar beter en de mogelijkheden zijn zeer beperkt.

Bij Telenet kost de meest uitgebreide decoder €249, die heeft net zoals de M7-decoder 500GB aan boord, 3 tuners (2 om mee op te nemen en 1 om te kijken), de actieve UTP-aansluiting brengt vooral extra geld in het laatje, maar er zijn ook verschillende extra's gratis inbegrepen (programmeren op afstand, journaal kijken, mails lezen, hij is zelfs in te zetten om media te streamen vanaf je pc's in huis).

 

Waarom zeg ik dit allemaal?

De instapkost voor satelliet-tv was al niet gering, maar de laatste jaren wordt de kloof almaar kleiner en heeft het TV Vlaanderen-zenderpakket teveel gebreken die niet opgelost geraken. Mochten ze met dat geld de resterende Vlaamse HD-zenders erbij kunnen voegen, dan betaal ik die 2 euro met de glimlach, maar ik vrees ervoor. Ben je liefhebber van de themakanalen dan heeft TVV een zeer interessante prijs, maar het gros van de Vlamingen kijkt nog altijd gewoon het liefst naar hun eerste 10 basiszenders in de best mogelijke omstandigheden.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Benieuwd of ze het deze keer gaan doen zoals de wet voorschrijft, iedereen per brief op de hoogte brengen van die prijsstijging.

 

Bij TVV ze doen zelfs de moeite niet om je op de hoogte te brengen dat je domiciliering overgaat in SEPA domiciliering dus moet je er niet op rekenen, de mail die je gekregen hebt das voor hen voldoende om je op de hoogte te stellen...

 

zijn de vlaamse zenders er dan wel op vooruit gegaan bij BGC en TN!?

 

Daar bieden ze tenminste al meer dan een jaar de voornaamste zenders in HD aan, waar blijven die bij TVV ? Als ze met "vooruitstrevende technologie", HD bedoelen dan zal het eens tijd worden om ze dan ook effectief aan te bieden.

Bij TVV krijg je nooit antwoord op je vragen en als je al een antwoord krijgt dan zijn het domme antwoorden alsof ze daar enkel getraind worden om je te treiteren.

Volgens Vier is er geen overeenkomst met TVV en geen concrete plannen om in HD uit te zenden, en de winst uit de prijsstijging zal waarschijnlijk ook niet gebruikt worden om dit te verwezenlijken, dat zal naar een ander spaarpotje gaan denk ik...

 

mvg,

 

VU+Duo + HDD 1TB met OpenPli 4.0 - Philips PFL9704 - Onkyo TX - SR674E - Sony RDR-HX900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...