Ga naar inhoud


Alles in 1 pakketten


Original
Ga naar oplossing Opgelost door DIGIWIEW,

Aanbevolen berichten


je zit vast aan je provider... die geeft geen buitenlandsche pakketten door!

 

misschien ooit als de Europese Kabelmarkt open gaat (zoals de energie markt open moest voor de eu binnenmarkt)

ciao ciao

Nee, het gaat niet om de kabelpakketten zoals op de site boven aangegeven, mijn vraag is of dit soort pakketten ook voor satellietontvangst bestaan zoals bij canaal digitaal en of ze in NL te abonneren zijn. Ik heb net ook een site gevonden, daar kun je engelse SKY pakketten abboneren wanneer je in BE of in NL woont.

 

Ik zoek dus alles in 1 pakketten aangeboden door satellietproviders en in NL of BE te verkrijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je hier al gekeken?

http://www.canaldigitaal.nl/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

ik denk wat jij wild niet haalbaar is voor het internet deel dan

daar de schotel abbo s wel kunt krijgen maar het internet dan wel telefoon is volgens mij alleen mogelijk in het land zelf

internet gaat meestal via een moden in het geval van sky via de sky+box maar die moet je dan via je telefoon aansluiting aansluiten op de landlijn vaste lijn

dus niet  te doen hier :)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hier al gekeken?

http://www.canaldigitaal.nl/

Ja! Gevonden en precies dat wat ik zoek. TV, Internet via Satelliet en Bellen. Schiet me nu zelf te binnen dat bellen alleen via een buitenlandse provider kan wanneer ook dit daadwerkelijk via satelliet zou gaan. Dit is dus het enigste alles in 1 pakkett wat je in NL voor satelliet kunt abonneren.

 

http://www.canaldigitaal.nl/alles-in-1/

 

Toch iedereen bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor alle duidelijkheid, internet en bellen gaat via bestaande kabelverbindingen naar je huis, niet via satelliet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de indruk dat topic starter er van uitgaat om dit pakket in het buitenland te ontvangen. Wat niet gaat natuurlijk.

 

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

- internet kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel

of tooway via schotel

- bellen kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel

of tooway via schotel met sipp

- tv pakketten kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel

niet met tooway

 

sky kun je niet abonneren in nederland (danwel het is een stroman in het buiitenland met je creditcard gegegevens)

 

buitenlandsche zender pakketten kun je dus eigenlijk nooit legaal abonneren

 

de combinatie pakketten zijn DUS voorbehouden aan de nationale providers die geen buitenlandsche zenderpakketen aanleveren

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik noemde sky als voorbeeld voor de uk  en italie en dld

 

 

- internet kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel

of tooway via schotel

- bellen kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel

of tooway via schotel met sipp

- tv pakketten kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel

niet met tooway

 

sky kun je niet abonneren in nederland (danwel het is een stroman in het buiitenland met je creditcard gegegevens)

 

buitenlandsche zender pakketten kun je dus eigenlijk nooit legaal abonneren

 

de combinatie pakketten zijn DUS voorbehouden aan de nationale providers die geen buitenlandsche zenderpakketen aanleveren

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...