Ga naar inhoud


TVV zenderwijzigingen 2014 Januari


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Trace Tropical en MTV Live HD stoppen hun uitzendingen op respectievelijk 1 en 7 januari 2014 via de ASTRA 1 satelliet.

Ook het mediabedrijf Turner Broadcasting Systems heeft beslist om de uitzendingen van de Nederlandse versie van haar filmkanaal TCM te stoppen op 1 januari 2014.

 

Vanaf 7 januari worden de regionale tv-zenders TV Gelderland, Omrop Fryslân en TV Oost doorgegeven in de coderingstechniek: MPEG4. Vanaf dan hebt u een HD-ontvanger nodig om naar de zenders te kunnen kijken.

 

De Nederlandse versie van Turner Classic Movies (TCM) stopt per 31 december 2013. De zender werd uitgezonden via een gedeeld kanaal met Cartoon Network. De uitzendtijd van TCM wordt voorlopig niet opgevuld.
- Per 1 januari 2014 ondergaat de zender Private Spice een naamswijziging: de zender heet dan voortaan Brazzers TV Europe.
- De zender Crime & Investigation wordt vanaf 7 januari doorgegeven in MPEG4-codering. U hebt een HD-ontvanger nodig om deze zender te kunnen blijven ontvangen.
- De zender National Geographic Channel in standaard kwaliteit komt te vervallen. De versie in HD kunt u gewoon blijven bekijken.
- De zender MTV Live HD verdwijnt vanaf 7 januari. MTV heeft besloten deze zender niet meer via de satelliet door te geven.

 

Dus meer betalen, en minder ontvangen, Viva 2014

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Begin eens met alle Vlaamse zenders in HD aan te  bieden! Waar blijven 2BE HD, Vier HD en Vijf HD?

 

Volledig mee eens

 

Willy

ik sluit mij hier volledig mee aan. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

uitgerekend 3 zenders die ik zelden of nooit bekijk, niettemin ben ik solidair en vind dat zij erbij horen in HD...

 

Vier en Vijf hier ook zelden; wat vaker 2BE voor wat series of films. Maar ze horen er inderdaad bij. Het is gewoon belachelijk dat deze zenders bij TN en BGC wel in HD beschikbaar zijn en bij TVV niet. En verder wel reclame maken met nog meer vrije HD-zenders in "hun" aanbod....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt maft, eerst iedereen wat op kosten gaan jagen voor de aankoop van een HD ontvanger.

Dan blijkt dat er voor de klant geen enkele meerwaarde aan verbonden te zijn.

Wel lekker goedkoper gaan uitzenden onder Mpeg 4 en dan pertinent weigeren om 2 hoofdzenders, die al een jaar beschikbaar zijn in HD door te geven.

Waarom ons dan een HD ontvanger door de strot jagen ? 

 

Bij elke wijziging wel het lef hebben om te schrijven "om U in de toekomst nog meer zenders aan te kunnen bieden"

3 maal "helaas" want die zenders zijn dan toevallig niet beschikbaar voor de Belgische markt, het is altijd voor Canaldigitaal, CS link en skylink.

 

Een toffe provider die TV Vlaanderen, men hoort hoort of ziet ze niet, comunicatie kennen ze niet

In Zaventem zijn ze al maanden niet meer bereikbaar, problemen oplossen doen ze niet, en zenders bij zetten nog minder.

Ze laten alleen wat van zich horen als het weer eens tijd is om het jaarlijkse abonement te innnen, voor een abonement waarvan niemand weet wat hij volgende week nog zal kunnen zien.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mebo 870, je hebt niet helemaal gelijk, afgelopen maand, op 18 december, is er een HD zender aan TVV toegevoegd, die niet beschikbaar is voor CD klanten.

http://www.sat4all.com/forums/topic/337297-unitel-classica-hd-bij-tv-vlaanderen/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze zaten we echt met wanhoop te wachten :D

Duidelijk is dat de meeste klanten meer kwailiteit verwachten, met de nieuwe prijsverhoging hadden ze wel de welvoegelijkheid mogen hebben om dit te compenseren met  een verhoging van het vlaamse aanbod in HD, een sterke transponder voor de TVV zenders op Astra1, en een betere manier om te comuniceren met de betalende klanten, en niet met slecht nieuws te komen op het allerlaatse ogenblik zoals we al van ze gewoon zijn.

 

Deze manier van werken komt de mond aan mond reclame in geen geval ten goede, ik zal me er niet aan wagen hun pakket aan iemand aan te bevelen, gezien de ervaringen de laatste jaren, waar ze naartoe moeten is duidelijk, een omezwaai maken en met het meest kwalitatieve aanbod komen in de Benelux.

 

I, have a dream (sorry) :sleep:

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Telenet is het niet beter..TNT HD & TCM zijn ook weg en WIJ betalen ook even veel, dus niet alleen bij TVV, het is overal hetzelfde !!

 

Ik betaal per jaar rond de 449 euro om TV te kijken via Telenet, ben echt aan het denken om over te stappen naar TVV..

aangepast door albundy133
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees juist op TVV site = Basic+ 11.45 euro per maand in plaats van 22.90 !

 

http://www.tv-vlaanderen.be/digitale-tv/basic-plus.aspx

 

http://www.tv-vlaanderen.be/promo/?utm_source=prospect_home_carrousel&utm_medium=banner_promo&utm_campaign=prospect_home_carrousel

 

Voor nieuwe klanten !!

aangepast door albundy133
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na deze promotie krijg je wel de volle hap over je heen, nu hebben deze heren pas een verhoging ingevoerd van de abbo prijzen, en zeer in mijn nadeel natuurlijk, normaal loopt mijn contract tot de maand juli, dat hebben ze nu veranderd zodat het eindigt op 31 december, zodoende kunnen ze mij het verhoogde abbo al aanrekenen in februari eerst komend, zoals je ziet doen hun praktijken niet onder voor Telenet, je bent gewaarschuwd.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij wordt elke verhoging toch pas na een maand of 10 doorgerekend, als mijn jaar om is.

 

mvg

 

ps. ik betaal wel een jaar op voorhand.

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...