Ga naar inhoud


Samsung Galaxy S Advance opstartscherm verandert?


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik heb een Samsung galaxy S Advance GT-I9070. Draait op Android 4.1.2, onlangs is het opstarten verandert als ik mijn code intoets.

Normaalgezien laat de gsm direct het middelste tabblad zien, na het opstarten, met daarop de klok en het weer.
Nu staat hij op het laatste tabblad en mag ik dan naar links schuiven tot ik het scherm krijg met de klok en het weer.

Hoe kan ik dit terug instellen, dat terug automatisch het tabblad met de klok en het weer te zien is.

Als ik in het menu kies voor pagina bewerken weet ik niet wat ik verder moet doen, ik zie ook een knop met daarop wissen, maar verder kom ik niet, wie kan me helpen, alvast bedankt.
Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Weet er iemand welke toetsen ik precies moet induwen om in recovery mode te geraken, ik zie een filmpje dat de knop links en rechts worden ingeduwd, maar bij mij lukt het niet, de gsm start gewoon op gelijk altijd.

 

Now press and hold Volume Up, Home and Power buttons together until the Galaxy S Advance logo appears on screen and the device boots into recovery mode. NOTE: In recovery mode, use Volume keys to navigate between options and Power key to select the desired option.

 

Ik probeer dat te doen maar het lukt mij niet, home is dat rechts van de zwarte knop in het midden of links?

Raak er maar niet uit.

 

Timm1983

 

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 'Home'-knop is de knop in het midden.

Ben wel benieuwd wat je wilt bereiken door naar het recovery menu te gaan? Desnoods kan je je telefoon naar de fabrieksinstellingen terugzetten in Andoid zelf om je probleem op te lossen.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...