Ga naar inhoud


Tarieven storten contant geld


Daan

Aanbevolen berichten

Was eens benieuwd volgens mij klopt er niets van, de bank zegt de eerste 6 stortingen per jaar zijn gratis , ik had totaal 7 stortingen gedaan in het jaar 2013, kom je over de 6 stortingen betaal je 6,30 per storting extra !

Maar wat zie ik, op me afschrift daar staat de afrekening van -12,60 maar ondervermelding Stortingsapparaat (eigenrekening) en dat op 01-01-2014 

 

Met deze afboeking komt je idd op 8  (12,60)

 

Volgens mij tellen ze die afboeking erbij wat niet zou mogen lijkt me.

 

dus ze boren me die 6,30 door de neus.

Het gaat mij niet om het geld maar om het principe.

 

Of zie ik dit verkeerd ?

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


De laatste storting was in 2013 totaal 7 x  waarvan je 1x 6,30 moet betalen,de afboeking hebben ze op 1-1-2014 gedaan het bedrag wat ik volgens hun moet betalen, dus ze hebben die 12,60 onder storting eigenrekening eraf gehaald, dan kom ik op 8 maar die 8 is nooit gedaan zij maken er 8 van met die -12,60.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige manier om deze boeven het handwerk te ontnemen is je rekening opzeggen .

Ik zelf ben al jaren weg bij de Rabobank,ik moest op een gegeven moment betalen voor mijn eigen rekening en om geld op te nemen.

Ik ben toen over gestapt naar de Fortisbank ,helaas deze is naar de kloten  geholpen ,door de ®overhijd,is dus ABN Amro  geworden ,nu betaal ik alleen vast bedrag ca 1.40 -per maand voor mijn bankpas,verder is het stoten van kontant geld gratis ,6x per jaar,daarna 2,80 per storting +0,25% over het gestort bedrag.

 

Geld storten dat doe ik dus niet,tevens zorg ik er voor dat er niet teveel op de rekening staat,de bank heeft hier wel voodeel bij maar ik dus niet ,want rente over je tegoed ? vergeet het maar zijn (bijna ) allemaal boeven.! :crazy: :mad:

  

Meer kan ik om veiligheids redenen niet vertellen . :cool:

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vanmiddag een bezoekje gedaan, het was een fout van hun, had niet onder deze boeking mogen gebeuren heb het bedrag inmiddels terug gestort gekregen.

 

Zo zie je maar banken kunnen ook fouten maken  :grin:

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijns inziens word dit expres gedaan want als je niet oplet heb je weer €6,30 minder ,bij een aantal van 10 duizende klanten  dus x maal €6,30- = 63000-, .. ehh.Foutje bedankt :)

Zo kan de Direkteur weer een mooie auto kopen ,op andermans kosten...

 

Bij Commerzbank in Duitsland hebben ze ook leuke truuks bedacht om mensen het Spaargeld afhandig te maken,vooral bij ouderen,ze hebben er zelfs een special code voor ,nl  A&D , Alt und Doof (oud en dom),dus voor wie even niet  oplet is zijn of haar centen kwijt.

 

Toezicht op banken stelt ook niks voor,ze geven namelijk geen inzage in hun boekken,.

 

Too Big To Fail.

post-40587-0-61959700-1389024757_thumb.jpg

post-40587-0-53589300-1389024932_thumb.jpg

post-40587-0-00638800-1389025179_thumb.jpg

post-40587-0-55832800-1389025248_thumb.jpg

post-40587-0-82093400-1389025266_thumb.jpg

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Bij Commerzbank in Duitsland hebben ze ook leuke truuks bedacht om mensen het Spaargeld afhandig te maken,vooral bij ouderen,ze hebben er zelfs een special code voor ,nl  A&D , Alt und Doof (oud en dom),dus voor wie even niet  oplet is zijn of haar centen kwijt.

 

 

Waar heb je dit vandaan? ik werk al >20 jaar in de financiële sector en heb al die tijd met Duitse banken te doen. Ten eerte druist dit heel erg tegen het Duitse principe aan en zoiets zal nooit toegelaten worden. Wat zou er gebeuren als de INg nu met een kwalificatie babybbomers komt of zelfs andere kwalificatie's ..... Lijkt mij een broodje aap verhaal.

 

Groet

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar heb je dit vandaan? ik werk al >20 jaar in de financiële sector en heb al die tijd met Duitse banken te doen. Ten eerte druist dit heel erg tegen het Duitse principe aan en zoiets zal nooit toegelaten worden. Wat zou er gebeuren als de INg nu met een kwalificatie babybbomers komt of zelfs andere kwalificatie's ..... Lijkt mij een broodje aap verhaal.

 

Groet

Snopper

 

Dit is geen broodje aap verhaal,maar helaas een realiteit,dit heb ik vorig jaar in een reportage Akte 24 Op Sat1 gezien ,hoe bij oa  oudere mensen met een slapende spaarrekening  van hun geld werden ontdaan, en hoe een reporter van Sat1 verhaal ging halen bij het desbetreffende Commercebank  filiaal..

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...