Ga naar inhoud


EPG via andere ontvanger?


Dreeke
Ga naar oplossing Opgelost door metoo,

Aanbevolen berichten

Mijn DM8000 gebruik ik in de woonkamer en bevat OpenATV 4 met o.a. de plugins OnDemand en OpenUG. Helaas heb ik de EPG plugin van Rytec moeten verwijderen omdat de DM8000 (volgens mij) geheugen tekort kwam en dan spontaan Enigma ging herstarten. Datzelfde euvel had ik ook al bij OpenPli 4 en OpenATV 3.

 

Nu heb ik nog wel een "oude" DM7020 SD ontvanger. Is het misschien mogelijk om daar de EPG in te lezen zodat ik deze EPG bij de DM8000 kan gebruiken? Zo ja, graag uitleg wat ik moet doen. Alle hulp voor een normaal werkende DM8000 inclusief EPG is van harte welkom.

 

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan een USB slick of SD kaart in je 8000 stoppen en box ff opnieuw opstarten. dan ziet hij bv je usb stick. dan kan je via de box de stick formateren en wordt die meteen gekoppelt. je kan dan de epg gegevens daarop laten opslaan.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn DM8000 gebruik ik in de woonkamer en bevat OpenATV 4 met o.a. de plugins OnDemand en OpenUG. Helaas heb ik de EPG plugin van Rytec moeten verwijderen omdat de DM8000 (volgens mij) geheugen tekort kwam en dan spontaan Enigma ging herstarten. Datzelfde euvel had ik ook al bij OpenPli 4 en OpenATV 3.

 

Nu heb ik nog wel een "oude" DM7020 SD ontvanger. Is het misschien mogelijk om daar de EPG in te lezen zodat ik deze EPG bij de DM8000 kan gebruiken? Zo ja, graag uitleg wat ik moet doen. Alle hulp voor een normaal werkende DM8000 inclusief EPG is van harte welkom.

Ik heb ook een DM8000 en daar heb ik extra een CFCard van 1Gb in zitten, die gebruik ik voor Picons epg.dat en al het andere wat ik niet in het flashgeheugen wil hebben. En de DM8000 draait dan ook zeer stabiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

epg zit altijd in het geheugen, bij afsluiten van de box wordt het bestand epg.dat weg geschreven naar hdd of usb en weer in het geheugen ingelezen bij opstarten.

 

je kunt bij geheugen problemen met XMLTV ook wat minder dagen epg laten inlezen of uitgebreide omschrijving weg laten of minder providers

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...