Ga naar inhoud


Forum software met pay-per-post


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Ik zoek forum software met een pay-per-post mogelijkheid en (al denk ik dat dit standaard is) verwijder bericht na xx dagen.

 

Ik zoek met rot en heb met verschillende forum makers contact gehad. Ze hebben het allemaal op het verlanglijstje staan, maar niemand lijkt het te hebben.

 

Iemand een tip? :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je bedoelt forum software waarbij ik voor een post moet betalen? Eh, waarom zou ik willen betalen voor een post? Dit komt op mij niet logisch over.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je dan niet aan forum software gaan denken maar meer naar iets van een real estate soort van website. Waar je dus eerst moet inschrijven en door middel van een abo posts kan plaatsen en zien, dit wordt veel gebruik bij bijv. huizenruil voor vakantie.

 

Anders een soort van marktplaats site waarbij je moet betalen voor elke advertentie die je er zet, dit kan natuurlijk ook enkel tekst zijn.

 

Maar om wat voor informatie moet het dan gaan? want volgens mij met een beetje Google gebruik heb je de info wel gratis elders, en mensen hebben de neiging dat alles wat geld kost over te slaan, je zult dus enorm veel bezoekers moeten genereren wil het wat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht eerder in de richting van een modificatie die je dient toe te voegen aan aan je "forum website".

 

Daarom is deze link misschien wel interessant : http://www.phpbb.nl/forums/index.php

 

Ga even naar de zoekfunctie een zoek naar bvb. het woord "pay".

 

Suc6

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben in overleg om het op maat te laten maken.

 

Er zijn teveel wensen om het op te lossen middels toevoegingen e.d. Het is zo fundamenteel anders dat we vanaf 0 moeten beginnen...

 

Ik was er al bang voor... maar je zoekt eerst de goedkoopste oplossing. Bedankt voor het meedenken.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...