Ga naar inhoud


Opgenomen camerabeelden vrijgeven aan de politie


gerrit B

Aanbevolen berichten

en wat als je in de auto een dashboard cam gebruikt?

Wanderer dat is nog een grijs circuit.De wet gaat uit van vast opgestelde camera's.

Camera ploegen van de omroepen lopen ook met hun apparatuur op de weg en dan valt het onder de vrije nieuwsgaring.

Hoever de privicy hiermee geschonden word is duister.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@GerritB:

 

Gezien de voorgeschiedenis kon de buurt me vierkant de rug op. En als de lange arm van de wet overgaat tot vorderen dan zijn idd de opnames helaas gewist.

 

Kijk wel uit. Als ze vermoeden dat je bij een vordering niet voldoende meewerkt dan nemen ze de hele boel mee.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar op zich is dat dan toch allemaal heel dubbel?

- men wil niet meewerken

- men wil niet meebetalen

- men verbiedt zelfs het maken van bepaalde beelden

- men probeert zelfs tegen te werken

 

Maar als het hun uitkomt dan wel gaan vorderen zonder er ook maar een rooie cent aan bij te dragen of zoals Moonchild aangeeft zelfs, al dan niet tijdelijk, in beslag nemen zodat de veiligheid van de eigenaar juist in gevaar komt.

 

Jullie mogen best weten dat ik in eerste instantie dacht van "joh waar doe je nu moeilijk over?" maar als je dan de achtergrond kent, weet wat er geïnvesteerd is door zo iemand en dat anderen dan zomaar gaan eisen dat ze jouw beelden willen zien om zo hun eigen problemen "gratis" op te lossen dan ga je toch wel denken van euuhh "je kunt me hoog de boom in".

 

Overigens gaat dat wissen niet zo maar op.

Tenminste bij de recorders die wij gebruiken wordt ook het wissen geregistreerd en dan wel zo dat je je als gebruiker eerst aan moet melden voordat je toegang krijgt tot de beelden en als je beelden gaat wissen dan wordt er aan de gewiste file een tag gehangen wie deze, hoe laat heeft gewist zodat altijd terug te vinden is dat er gerommeld is met de opnames. Beelden toevoegen kan ook niet omdat alles voorzien is van een soort watermerk om de originaliteit te kunnen waarborgen.

Beelden zijn dan ook alleen maar te wissen door de gehele harddisk te wissen en formateren en zelfs dan kunnen er nog weer beelden boven water gehaald worden als de schijf niet direct weer geheel vol is geschreven.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik was dus de harddisk aan het afstoffen op het balcon 9 hoog en toen sprong de kat er plotseling naar...

 

Onee, ik ben in de war met oma. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...