Ga naar inhoud


M7 Group als provider?


Gerrit Vermeulen

Aanbevolen berichten

Die zit niet op een M7 transponder, dat kunnen ze dus ook niet veranderen.

Mezzo is een simulcrypt die van bij Canalsat vandaan komt.

 

Ik denk dat jij jouw ontvanger eens moet flashen zodat alle settings terug leeg zijn.

Wanneer ik scan dan zie ik die varianten niet waar jij het over hebt, enkel M7 Group is nog te zien.

Dat klopt en download je dan weer een nieuwe settingslijst laten we zeggen hans settings 13 19 23 28 zal je zien dat je oude providers zoals m7 m7group en canaldigitaal canal digitaal en CANAALDIGITAAL er weer in zitten.

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wanneer ik op mijn ontvanger kijk op de Canal digitaal kanalen zie ik bij de identifier overal consequent M7 Group staan.

Dat er in een frequentielijst van derden iets anders staat is geen maatstaf.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt en download je dan weer een nieuwe settingslijst laten we zeggen hans settings 13 19 23 28 zal je zien dat je oude providers zoals m7 m7group en canaldigitaal canal digitaal en CANAALDIGITAAL er weer in zitten.

Dan zal je bij Hans moeten gaan klagen, want dat is zijn lijst. Wanneer je zelf manueel scant en de echte settings van M7 inleest, dan zie je echt wel overal M7 Group, zoals het hoort.

Hans zal zijn lijst moeten bijwerken, want de provider settings die jij ziet komen daar vandaan.

 

Anders is het nog wanneer je de Fastscan gebruikt, dan krijg je ipv de provider namen het pakket te zien waar de zender in thuishoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er iets op een transponder wijzigt dan scan ik die volledig, met verwijderen eerdere informatie. Na de scan komt dan dus 'vers' de informatie zoals die via de satelliet wordt uitgezonden. Als CanalDigitaal vervangen is door M7 dan staat er dus ook M7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zit niet op een M7 transponder, dat kunnen ze dus ook niet veranderen.

Mezzo is een simulcrypt die van bij Canalsat vandaan komt.

 

Ik denk dat jij jouw ontvanger eens moet flashen zodat alle settings terug leeg zijn.

Wanneer ik scan dan zie ik die varianten niet waar jij het over hebt, enkel M7 Group is nog te zien.

Als je het volgende leest; http://www.sat4all.com/forums/topic/339397-harddisk-mededeling-bij-indrukken-opnametoets/

dan zie je dat ik toevallig opnieuw geflasht heb.

En nog steeds staat bij bijv. Ned1 HD:  CANALDIGITAAL

 

Mij stoort het niet, ik "zoek" op een andere manier mijn zenders, namelijk; boeket meest bekeken, muziek, docu, nieuws, et cetera.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het volgende leest; http://www.sat4all.com/forums/topic/339397-harddisk-mededeling-bij-indrukken-opnametoets/

dan zie je dat ik toevallig opnieuw geflasht heb.

En nog steeds staat bij bijv. Ned1 HD:  CANAALDIGITAAL

 

Mij stoort het niet, ik "zoek" op een andere manier mijn zenders, namelijk; boeket meest bekeken, muziek, docu, nieuws, et cetera.

Aangezien jij boeketten hebt als muziek, docu, nieuws etc wil dat zeggen dat je een zenderlijst van iemand gebruikt. Hans, Henk, Satje07 enz.

Het is in die lijsten dat het nog fout staat. Op de satelliet staat het wel correct ingesteld, maar omdat jij zo'n settingslijst gebruikt zie je de providernamen die in jouw gedownloade settingslijst staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal je bij Hans moeten gaan klagen, want dat is zijn lijst. Wanneer je zelf manueel scant en de echte settings van M7 inleest, dan zie je echt wel overal M7 Group, zoals het hoort.

Hans zal zijn lijst moeten bijwerken, want de provider settings die jij ziet komen daar vandaan.

 

Anders is het nog wanneer je de Fastscan gebruikt, dan krijg je ipv de provider namen het pakket te zien waar de zender in thuishoort.

Dit was niet als klacht cq klagen bedoelt !! Ik reageerde op het feit dat de oude providernamen dan nog tevoorschijn kwam en ik gaf aan waardoor dat in mijn ogen nog zo was. Dit stoort mij echt niet en ben ook de heren die de lijsten maken uiteraard zeer dankbaar :)

  • Like 1

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien jij boeketten hebt als muziek, docu, nieuws etc wil dat zeggen dat je een zenderlijst van iemand gebruikt. Hans, Henk, Satje07 enz.

Het is in die lijsten dat het nog fout staat. Op de satelliet staat het wel correct ingesteld, maar omdat jij zo'n settingslijst gebruikt zie je de providernamen die in jouw gedownloade settingslijst staan.

 

Nee, alle boeketten heb ik zelf gemaakt, nadat ik alle zenders zelf heb gescand, over de 2200!!.

Ben een pietje precies, en heb alles op continent en land uitgesorteerd en dit dan ook nog op alfabet,  maar dit terzijde.

Die paar zenders, die bij mij "fout" zijn, ga ik niet opnieuw scannen, daar ik niet op provider kijk, had het alleen even beken om te checken.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...