Ga naar inhoud


Combi tuner Defect ?


columbo

Aanbevolen berichten

Sinds een aantal dagen  helemaal geen signaal meer op de in geprogrammeerde zenders ,een nieuwe scan gedaan geen zenders gevonden geeft hij aan ,kabeltje  en sprietje zijn ok .Zou de combi tuner voor DVB-T1-2 C1-2  defect zijn ?Is er een testmogelijkheid ?ps de sat. tuner is 100%  ok.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uur geleden zei columbo:

Sinds een aantal dagen  helemaal geen signaal meer op de in geprogrammeerde zenders ,een nieuwe scan gedaan geen zenders gevonden geeft hij aan ,kabeltje  en sprietje zijn ok .Zou de combi tuner voor DVB-T1-2 C1-2  defect zijn ?Is er een testmogelijkheid ?ps de sat. tuner is 100%  ok.

DVB-T2 en DM7020HD gaat niet.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 19-3-2019 om 15:57 zei columbo:

Sinds een aantal dagen  helemaal geen signaal meer op de in geprogrammeerde zenders

Het was even onduidelijk of het om Satelliet of DVB-T signalen ging, maar ik krijg de indruk dat de problemen zijn ontstaan toen men overgeschakeld is op DVB-T2?

Dan heb je inderdaad een H265 ontvanger nodig, dan is de tuner niet defect, maar niet geschikt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-3-2019 om 19:08 zei ceesv:

Het was even onduidelijk of het om Satelliet of DVB-T signalen ging, maar ik krijg de indruk dat de problemen zijn ontstaan toen men overgeschakeld is op DVB-T2?

Dan heb je inderdaad een H265 ontvanger nodig, dan is de tuner niet defect, maar niet geschikt.

Beste Ceesv De dm 7020HD hoeft in princiepe alleen van andere Firmware bijv .open ATV te worden voorien ,dat is hij wel geschikt voor DVB-C2-T2.<alleen nog iemant zien  te vinden die dit kan instaleren.        

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei columbo:

Beste Ceesv De dm 7020HD hoeft in princiepe alleen van andere Firmware bijv .open ATV te worden voorien ,dat is hij wel geschikt voor DVB-C2-T2.<alleen nog iemant zien  te vinden die dit kan instaleren.        

Hier op mijn DM8000 met OpenATV heb ik geen ontvangst van DVB-T2 HEVC met zo'n C/T(2) tuner.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...