ton1944 Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 (aangepast) ). Ik werd een paar weken geleden gebeld door een uiterst vriendelijke dame (van een onduidelijk call center) die mij namens CD een aanbod deed. Het ging om wijziging van mijn Set-Top-Box-pakket naar een nieuw abonnement waar ik Veronica en RTL 8 weer in beeld kreeg ( althans zo werd het verkocht). Het zou maar 9.95 euro per maand kosten en een nieuwe ontvanger en duo lnb zou ik voor nog geen 35,--euro ontvangen. Daarbij zou er veel in hd te zien zijn. Ik ging op dat voorstel in maar vroeg wel om de beloften eerst schriftelijk te bevestigen. Ik kreeg geen bevestiging en om die reden maar eens gebeld met de klantenservice van CD omdat ik toch nog een paar vragen had. Tot mijn stomme verwondering wisten zij van niets. Zij wisten mij niets anders te melden dat zij eerder klachten hadden over het call.center wat in dienst is van CD (of in opdracht werkt van CD) . Met zoveel onduidelijkheid heb ik binnen de wettelijke termijn van 7 werkdagen de telefonische overeenkomst ontbonden (met aangetekend schrijven). En dan te denken je bent er vanaf???? Dat Kost Nog heel veel moeite. Zie mijn volgende aflevering Ook zo’n ervaring???? Laat het mij weten 7 mei 2014 aangepast door Michel
nicodemus Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 (aangepast) JA ,DAT IS MIJ OOK OVERKOMEN EEN WEEK OF 2 GELEDEN. iK HEB ZE AFGEWIMPELD OMDAT IK MET HET SET-TOP-BOX PAKKET VERONICA HD EN RTL 8 HD WEL DOOR KRIJG (FOUT VAN HUN OF TIJDELIJK??) VRAAG MIJ NU WEL AF HOE ZE AAN MIJN GEGEVENS KOMEN ALS CANAAL DIG. NIKS ERVAN WEET. 7 mei 2014 aangepast door nicodemus
Moderator ceesv Geplaatst: 7 mei 2014 Moderator Geplaatst: 7 mei 2014 Veronica HD zit sedert het uitschakelen van de SD versie officiëel in het Settop box pakket. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 Mij maken ze niet gek. Ik zeg altijd: als jullie iets aan te bieden hebben, kunnen je dat schriftelijk doen. Telefonisch ga ik nergens op in. Daar hoor je nooit meer iets van.
Johan45 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Dat is een goeie. Werd laatst ook gebeld over mijn seca2 kaartje met STB pakket. Of ik wist dat de SD zenders gingen verdwijnen. Ik vroeg meteen wanneer dit dan ging gebeuren, was best benieuwd. Helaas kon ze daar geen antwoord op geven want ze wist het niet.!! Ik heb haar verteld dat ze weer mocht bellen als ze antwoord had. Was ze best wel nijdig over, want ik had haar toch wel 20 minuten bezig gehouden zonder een verkoop resultaat te boeken. Vult u rustig aan !!!
David1980 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Ik ben blij dat ik van CD af ben. Steeds maar weer een nieuw jaarcontract als ik wat veranderde. Eerst had ik het HD/Thema pakket. Zeg ik het themapakket op, weer een jaarcontract. Ik had Film1/Sport1 toen mocht je enkel Film1 nemen, zonder de verplichte Sport1. Afijn weer een nieuw jaar contract. Word je gebeld, of je het familliepakket wil nemen, i.p.v. het basispakket, weer een jaarcontract. En ga zo maar door UPC Horizon + Samsung EU55D8000
alias haha Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Ik heb er geen last van, ze hebben mijn telefoon nr niet, als ik hoor dat er goedkopere abo kosten voor dezelfde zenders zijn, bel ik zelf wel You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Sprietje Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Inderdaad David1980, telkens weer een nieuw jaarcontract is voor mij een reden om nooit te veranderen van pakket.
theparasol Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Van pakket veranderen is niet nodig, canaldigitaal past zelf inhoudelijk regelmatig een en ander aan zodat er voor mij genoeg variatie op het thema is
Moderator ceesv Geplaatst: 8 mei 2014 Moderator Geplaatst: 8 mei 2014 Ik ben blij dat ik van CD af ben. Steeds maar weer een nieuw jaarcontract als ik wat veranderde. Eerst had ik het HD/Thema pakket. Zeg ik het themapakket op, weer een jaarcontract. Ik had Film1/Sport1 toen mocht je enkel Film1 nemen, zonder de verplichte Sport1. Afijn weer een nieuw jaar contract. Word je gebeld, of je het familliepakket wil nemen, i.p.v. het basispakket, weer een jaarcontract. En ga zo maar door Gelukkig is Canaldigitaal de enige die dat met jaarcontracten doet. Wanneer je een telefoon/kranten/verzekering/sportschool/internet/kabeltv/digitenne/leesmap/energielevering abonnement neemt zit daar nooit een vaste periode aan verbonden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
martjeB Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Noem er eens een die na een wijziging weer een nieuw vol jaar verplicht dan? Gtz. Martje B
David1980 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Eigenlijk zit je er twee jaar aanvast, want als je b.v. Film1 weer opzegd, krijg je weer een nieuw jaar contract. UPC Horizon + Samsung EU55D8000
Moderator ceesv Geplaatst: 8 mei 2014 Moderator Geplaatst: 8 mei 2014 Noem er eens een die na een wijziging weer een nieuw vol jaar verplicht dan? Mijn gsm provider. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rommelaar Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Ik ben blij dat ik van CD af ben. Steeds maar weer een nieuw jaarcontract als ik wat veranderde. Eerst had ik het HD/Thema pakket. Zeg ik het themapakket op, weer een jaarcontract. Ik had Film1/Sport1 toen mocht je enkel Film1 nemen, zonder de verplichte Sport1. Afijn weer een nieuw jaar contract. Word je gebeld, of je het familliepakket wil nemen, i.p.v. het basispakket, weer een jaarcontract. En ga zo maar door Inderdaad is dat ook een reden om nooit iets te veranderen bij CD.En wat theparasol ook al schrijft krijg je evengoed steeds de veranderingen.Het hele sd pakket van de commercielen word al zachtjes aan afgebroken en die krijg je er dan als HD weer bij en dat zonder contract verlenging. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
ton1944 Geplaatst: 13 mei 2014 Auteur Geplaatst: 13 mei 2014 (aangepast) Vervolg op mijn Topic "Pas goed op voor Call center in opdracht van CanalDigital". Nadat ik per aangetekend schrijven had laten weten (zie begin van mijn verhaal) dat ik niet wenste in te gaan op eerder genoemde aanbieding, ging CD onverstoorbaar door alsof ze geen brief hadden gehad. Zo kreeg ik een bericht dat de nieuwe apparatuur onderweg was. Ik heb die zending geweigerd. Vervolgens weer een mailtje gestuurd dat ik de nieuwe aanbieding weiger en alles bij het oude wens te laten en dat ik dat al mondeling en schriftelijk had laten weten. Daarna kreeg ik bericht dat op mijn verzoek het set top box abonnement zou worden beëindigd. Weer een mailtje gestuurd dat ik nooit het verzoek heb ingediend om het stb-abonnement te beëindigen. Weer mailtje terug van CD met mededeling "sorry u moet de beëindigingsbrief maar als niet verzonden beschouwen". Vandaag weer telefoontje gehad van het call center die werkt voor CD. Hallo hallo. U heeft uw stb-abonnement opgezegd en daarom hebben wij voor u een mooi aanbod. Ik heb de man eerst laten vertellen wat dat mooie aanbod dan wel was. Het jaarbedrag zou hetzelfde blijven. apparatuur voor ontvangst van de beide astra satellieten werd gratis ter beschikking gesteld. Hierdoor werd de ontvang van hd-tv mogelijk etc. En dat alles als ik bereid ben om voor twee jaar bij te tekenen. Ik heb de beste man gevraagd om (gelet op eerder ervaringen) het aanbod schriftelijk te doen. Hij stelde dat de overeenkomst alleen via de telefoon kan worden afgesloten. Ik heb hem laten weten dat een opgenomen gesprek middels "voice recording" een overeenkomst te ondoorzichtig maakt voor de klant. Tot slot van het gesprek heb ik hem bedankt voor zijn gesprek en liet ik hem weten dat ik nog steeds een STB abonnement heb wat ik met de maand kan opzeggen. De beste man sputterde tegen dat hij toch echt had doorgekregen dat ik had opgezegd. Conclusie: Er is iets waarom Cd geen voordelige aanbieding op papier wenst te zetten. Cd het call center en de afd. logistiek van Cd werken totaal langs elkaar heen. Gooi de telefoon op de haak als het call center van CD belt. Zij werken als een stoorzender. Het lijkt zo langzamerhand op een klucht. Helaas het is realiteit bij cd 13 mei 2014 aangepast door ton1944
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen