Ga naar inhoud


Pas goed op voor Call center in opdracht van CanalDigital


ton1944

Aanbevolen berichten

).

 

Ik werd een paar weken geleden gebeld door een uiterst vriendelijke dame (van een onduidelijk call center) die mij namens CD een aanbod deed.

 

Het ging om wijziging van mijn Set-Top-Box-pakket naar een nieuw  abonnement  waar ik Veronica en RTL 8 weer in beeld kreeg ( althans zo werd het verkocht).

 

Het zou maar 9.95 euro per maand kosten en een nieuwe ontvanger en duo lnb zou ik voor nog geen  35,--euro ontvangen. Daarbij zou er veel in hd te zien zijn.

 

Ik ging op dat voorstel in maar vroeg wel om de beloften eerst schriftelijk te bevestigen. Ik kreeg geen bevestiging en om die reden maar eens gebeld met de klantenservice van CD omdat ik toch nog een paar vragen had. Tot mijn stomme verwondering wisten zij van niets. Zij wisten mij niets anders te melden dat zij eerder klachten hadden over het call.center wat in dienst is van CD (of in opdracht werkt van CD) . Met zoveel onduidelijkheid heb ik binnen de wettelijke termijn van 7 werkdagen de telefonische overeenkomst ontbonden (met aangetekend schrijven).

 

En dan te denken je bent er vanaf????

 

Dat Kost Nog heel veel moeite.

 

Zie mijn volgende aflevering

 

Ook zo’n  ervaring????

 

Laat het mij weten

aangepast door Michel
Link naar reactie
Delen op andere sites


JA ,DAT IS MIJ OOK OVERKOMEN EEN WEEK OF 2 GELEDEN.

iK  HEB ZE AFGEWIMPELD OMDAT IK MET HET SET-TOP-BOX PAKKET VERONICA HD EN RTL 8 HD WEL DOOR KRIJG  (FOUT VAN HUN OF TIJDELIJK??)

VRAAG MIJ NU WEL AF HOE ZE AAN MIJN GEGEVENS KOMEN ALS CANAAL DIG. NIKS ERVAN WEET.

aangepast door nicodemus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Veronica HD zit sedert het uitschakelen van de SD versie officiëel in het Settop box pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een goeie.

 

Werd laatst ook gebeld over mijn seca2 kaartje met STB pakket.

Of ik wist dat de SD  zenders gingen verdwijnen.

Ik vroeg meteen wanneer dit dan ging gebeuren, was best benieuwd.

Helaas kon ze daar geen antwoord op geven want ze wist het niet.!!

Ik heb haar verteld dat ze weer mocht bellen als ze antwoord had.

Was ze best wel nijdig over, want ik had haar toch wel 20 minuten bezig gehouden zonder een verkoop resultaat te boeken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik van CD af ben. Steeds maar weer een nieuw jaarcontract als ik wat veranderde.

Eerst had ik het HD/Thema pakket. Zeg ik het themapakket op, weer een jaarcontract.

Ik had Film1/Sport1 toen mocht je enkel Film1 nemen, zonder de verplichte Sport1. Afijn weer een nieuw jaar contract.

Word je gebeld, of je het familliepakket wil nemen, i.p.v. het basispakket, weer een jaarcontract.

En ga zo maar door

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen last van, ze hebben mijn telefoon nr niet, als ik hoor dat er goedkopere abo kosten voor dezelfde zenders zijn, bel ik zelf wel

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben blij dat ik van CD af ben. Steeds maar weer een nieuw jaarcontract als ik wat veranderde.

Eerst had ik het HD/Thema pakket. Zeg ik het themapakket op, weer een jaarcontract.

Ik had Film1/Sport1 toen mocht je enkel Film1 nemen, zonder de verplichte Sport1. Afijn weer een nieuw jaar contract.

Word je gebeld, of je het familliepakket wil nemen, i.p.v. het basispakket, weer een jaarcontract.

En ga zo maar door

Gelukkig is Canaldigitaal de enige die dat met jaarcontracten doet.

Wanneer je een telefoon/kranten/verzekering/sportschool/internet/kabeltv/digitenne/leesmap/energielevering abonnement neemt zit daar nooit een vaste periode aan verbonden. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Noem er eens een die na een wijziging weer een nieuw vol jaar verplicht dan?

Mijn gsm provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik van CD af ben. Steeds maar weer een nieuw jaarcontract als ik wat veranderde.

Eerst had ik het HD/Thema pakket. Zeg ik het themapakket op, weer een jaarcontract.

Ik had Film1/Sport1 toen mocht je enkel Film1 nemen, zonder de verplichte Sport1. Afijn weer een nieuw jaar contract.

Word je gebeld, of je het familliepakket wil nemen, i.p.v. het basispakket, weer een jaarcontract.

En ga zo maar door

Inderdaad is dat ook een reden om nooit iets te veranderen bij CD.En wat theparasol ook al schrijft krijg je evengoed steeds de veranderingen.Het hele sd pakket van de commercielen word al zachtjes aan afgebroken en die krijg je er dan als HD weer bij en dat zonder contract verlenging.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervolg op mijn Topic "Pas goed op voor Call center in opdracht van CanalDigital".

 

Nadat ik per aangetekend schrijven had laten weten (zie begin van mijn verhaal) dat ik niet wenste in te gaan op eerder genoemde aanbieding, ging CD onverstoorbaar door alsof ze geen brief hadden gehad.

 

Zo kreeg ik een bericht dat de nieuwe apparatuur onderweg was. Ik heb die zending geweigerd.

 

Vervolgens weer een mailtje gestuurd  dat ik de nieuwe aanbieding weiger en alles bij het oude wens te laten en dat ik dat al mondeling en schriftelijk had laten weten.

 

Daarna kreeg ik bericht dat op mijn verzoek het set top box abonnement zou worden beëindigd.

 

Weer een mailtje gestuurd dat ik nooit het verzoek heb ingediend om het stb-abonnement te beëindigen.

 

Weer mailtje terug van CD met mededeling "sorry u moet de beëindigingsbrief maar als niet verzonden beschouwen".

 

Vandaag weer telefoontje gehad van het call center die werkt voor CD.

 

Hallo hallo. U heeft uw stb-abonnement opgezegd en daarom hebben wij voor u een mooi aanbod.

 

Ik heb de man eerst laten vertellen wat dat mooie aanbod dan wel was.

 

Het jaarbedrag zou hetzelfde blijven. apparatuur voor ontvangst van de beide astra satellieten  werd gratis ter beschikking gesteld. Hierdoor werd de ontvang van hd-tv mogelijk etc. En dat alles als ik bereid ben om voor twee jaar bij te tekenen.

 

Ik heb de beste man gevraagd om (gelet op eerder ervaringen) het aanbod schriftelijk te doen.

Hij stelde dat de overeenkomst alleen via de telefoon kan worden afgesloten.

Ik heb hem laten weten dat een opgenomen gesprek middels "voice recording" een overeenkomst te ondoorzichtig maakt voor de klant.

 

Tot slot van het gesprek heb ik hem bedankt voor zijn gesprek en liet ik hem weten dat ik nog steeds een STB abonnement heb wat ik met de maand kan opzeggen. De beste man sputterde tegen dat hij toch echt had doorgekregen dat ik had opgezegd.

 

Conclusie:

Er is iets waarom Cd geen voordelige aanbieding op papier wenst te zetten.

Cd het call center en de afd. logistiek van Cd werken totaal langs elkaar heen.

Gooi de telefoon op de haak als het call center van CD belt. Zij werken als een stoorzender.

 

Het lijkt zo langzamerhand op een klucht. Helaas het is realiteit bij cd  

aangepast door ton1944
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...