Ga naar inhoud


Geen beeld canaldigitaal?


teejo
Ga naar oplossing Opgelost door Loui (K),

Aanbevolen berichten

Ik probeer al een hele tijd uit te zoeken warom ik geen beeld meer heb op alle canaldigitaalzenders. De enige die nog binnenkomt is BVN. Ik heb een technisat met 4 koppen en krijg de vrije kanalen wel binnen. Met een grundig GS100 ontvang ik naast BVN ook NL 1,2 en 3. De RTL's en de rest geven wel info over het lopende programma maar het beeld ontbreekt.

Heb recentelijk nog een Philips HD ontvanger geprobeerd en dan werkt 't wel.

De Dream heeft open pli 2.1 en welke configuratie-instelling ik ook kies, er is geen beeld van de canaldigitaal zenders.

Zijn er oplossingen of moet ik gewoon aan een andere ontvanger?

Benieuwd,

Teejo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dag teejo

 

Welke Dream?

 

Al een heractivatie geprobeerd?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Heb recentelijk nog een Philips HD ontvanger geprobeerd en dan werkt 't wel."

 

ok, schrap mijn tweede opmerking ook maar.... :sick:

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Kaart is met chip naar beneden geplaatst. Het lijkt op een decodeer probleem. Softcam verkeerd??? In de optie over staat hardware dm7025,image open Pli 2.1, kernelversie 2.6.12.6, enigma jun 9-2013, frontprocessor versie 7. Ik heb de box laatst opnieuw geladen omdat hij was vastgelopen. Er was een opstartproblemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dan ben je dus de softcam vergeten te installeren! Je zult een softcam moeten downloaden. CCCam of iets anders. Zonder softcam geen decodering, dus ook geen beeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

box ff aan het internet hangen, cccam zit gewoon in de feed. ;)

menu-plugins-druk groen-kijken onder softcams.

 

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

En anders via internet zoeken naar een CCCam221.ipk versie voor Enigma2. Die kun je wel via DCC naar de var/temp kopiëren. Dan via Softwarebeheer op je box installeren via 'Installeer lokale extentie'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

De softcam heb ik gevonden, maar ik krijg hem nog niet geinstalleerd. Ik kan de box niet met het internet verbinden via intranet omdat ik de ip adressen niet gevonden krijg. via de usb aansluiting op de box werkt externe lokaties niet. Hoe krijg ik de file in var/temp. Ik las via dcc maar dat zegt me niets. Dus graag nog wat hulp en goede raad.

Alvast bedankt,

Teejo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prik de fat32 geformateerde stick met de Cccam ipk in de box en ga dan naar softwarebeheer-installeer plugins/extentie lokaal.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...