Ga naar inhoud


Conflict met Canal Digitaal en graag advies.


Elstoplo

Aanbevolen berichten

Ik heb al tijden een abb. bij Canal Digitaal en heb daarbij nooit problemen gehad. De betaling verloopt zoals gebruikelijk via automatische afschrijving.

Omdat recent een wijziging is opgetreden in ons huiselijke kring heb ik CD een brief geschreven dat zij met genoemde datum hun maandelijkse vergoeding kunnen innen op het door mij genoemde rekening nummer en hen daarbij ook hebben gemachtigd.

Op de één of andere manier lukt het CD niet om deze maandelijkse kosten te innen. (Alle gegevens kloppen en zijn correct doorgegeven) Ik ben dan ook geneigd te zeggen dat het probleem bij hen ligt.

Ik heb daar inmiddels vele brieven over geschreven en hen verteld dat ik aan alle door hen gestelde voorwaarden heb voldaan.

Keer op keer krijg ik nu een nota om het achterstallige te betalen zoniet dan wordt ik afgesloten etc. Zij reageren niet op mijn schrijven en gaan van zichzelf uit.

Nou ik ook dus, ik wil niet betalen omdat ik anders een volgende maand weer het zelfde probleem heb.

 

Heeft iemand hier een tip / advies om dit onstane probleem te beteugelen.

 

Dank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Canaldigitaal reageert niet op brieven, maar je kan via mijncanaldigitaal ze wel een e-mail sturen

Wanneer dat dan niet zou werken kan je Canaldigitaal webcare benaderen met je probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik ga eens zien of dat wil werken.

Kun je de gegevens niet wijzigen in of via Mijn Digitaal?

Een bankrekening wijzigen zou toch iets heel alledaags moeten zijn? Net als een adreswijziging?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je daar wel op kunnen.

Door geklooi van CD werkt bij mij "mijn CanalDigitaal" niet meer.

Heb op hun aanwijzigigen van alles geprobeerd en het werd alleen maar erger.

Volgens mij ben ik nu ook niet meer officieel geregistreerd.

Om geld te innen, weten ze je wel te vinden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@johan45,

 

Was het maar zo simpel, maar ook dat ging verkeerd en, de fout ligt niet bij mij.

De oude gegevens werden door hun gewist, nog voor ik een nieuw account kon aanmaken.

Dus ik begin er aan en moest eerst de oude gegevens invullen en als je die nu niet meer hebt?

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je graag een" Mijn CanalDigitaal" account wil probeer je het nog eens.

Soms zit het tegen en soms zit het mee bij CanalDigitaal .. :)

Soms ja.

 

Dan bestaat gewoon je account niet meer en mag je een nieuwe aanmaken. En weg historie van facturen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms ja.

 

Dan bestaat gewoon je account niet meer en mag je een nieuwe aanmaken. En weg historie van facturen.

Soms lucht het wel op met een schone lei te beginnen. :lol:

Achterom kijken is vaak zinloos.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn stapelgek daar bij CD, want ze begrijpen er helemaal niets van.

Je krijgt een callcenter aan de lijn en die mensen zijn robots. Ze kunnen alleen maar zeggen. als je nu betaald is het probleem opgelost. Ik vraas dat de volgende maand weer hetzelfde probleem optreed.

Doorverbinden doen ze ook niet nadt drie keer uitleggen en het nog niet snappen.

Ze zeggen zelfs dat ik mijn abonnement niet kan opzeggen als er nog € 15,- open staat.Ik heb naar de hoogste baas gevraagd en ze kunnen niet doorverbinden.

Zoals al eerder gezegd ik weet gewoon niet meer hoe ik dit kan oplossen!!

 

Ik begrijp er niets meer van en weet ook niet hoe dit op te lossen want brieven schrijven helpt niet blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...