Ga naar inhoud


plakkerige ondertiteling


dutchguy69

Aanbevolen berichten

Ik heb Canal Digitaal HD abo en M7 SAT801 ontvanger. Op een aantal kanalen zoals Discovery showcase en History channel blijven de ondertitels erg lang staan. Indien een dubbele regel wordt opgevolgd door een enkele blijft 1 regel van die dubbele heel vaak staan.  Bij onderbreking door reclame blijft ook continue de laatste ondertiteling in beeld staan. Dit is vrij irritant en ik snap niet waar dit door veroorzaakt wordt.

 

Heb hier al ergens gelezen dat bij CD de ondertitels vast in de stream gebrandt zijn maar dat lijkt ook weer niet consequent te gebeuren of zo.

 

Kan iemand mij vertellen wat dit is en of ik er zelf in settings of iets dergelijks iets aan kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen idee.

Bij de philips 7141 ondertiteld hij 3-4 zinnen achter elkaar en standaard daarna slaat ie een regel over.

Ook heel irritant.

Zowel bij showcase als history en travel hetzelfde probleem.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de genoemde zenders wordt de ondertiteling als DVB-stream naast het video en audio signaal meegestuurd.

Er kan dus in de genoemde ontvangers iets mis gaan met de synchronisatie tussen de verschillende streams.

Beide tuners zijn toch Canal Digitaal goedgekeurde tuners?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja M7 SAT801 is CD goed gekeurd en ook bij hen gekocht. Dan zou je toch verwachten dat het goed zou werken. Jammer want het is wel uiterst vervelend. Wellicht een keer uitkijken naar andere tuner dan die tevens wat meer mogelijkheden biedt want deze is ook uiterst beperkt in mijn optiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...