Ga naar inhoud


NL Ziet


OFDM

Aanbevolen berichten

Op 12 juni is de betaalde on-demand dienst van de publieke omroep in samenwerking met RTL en SBS van start gegaan: http://nos.nl/artikel/660105-terugkijkdienst-nlziet-van-start.html

De oprichters spreken van een historische samenwerking maar sommige reacties op het nieuws zijn ronduit negatief. Ik ben er zelf een stuk positiever over als uiteindelijk zou blijken dat je geen andere TV provider meer nodig hebt! Als je ziet dat alleen al voor in the cloud opnemen 5 euro wordt gevraagd. Nog niet duidelijk is hoe er bijvoorbeeld met live TV wordt omgegaan. Ook moet er nog een smart TV app beschikbaar komen. Als dit rond is kan ik dus voor die 8 euro bovenop een Internet abonnement overstappen van lineaire TV naar on-demand zonder reclame. Met een schotel erbij voor buitenlandse zenders heb je naar mijn idee toch een leuke TV oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Succes van deze site hang naar mij mening samen met het moment vanaf je terug kunt kijken, bij voorkeur al vanaf enkele seconden na dat de uitzending is begonnen dus semilive. Een betaalde uitzending gemist zit ik niet op te wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes van deze site hang naar mij mening samen met het moment vanaf je terug kunt kijken, bij voorkeur al vanaf enkele seconden na dat de uitzending is begonnen dus semilive. Een betaalde uitzending gemist zit ik niet op te wachten

Sinds de uitschakeling van analoge TV bestaat er geen live TV meer. Het is al snel 5 seconden vertraagd. Ik kan iedereen aanraden een FM radio met voetbal commentaar naast de TV te plaatsen :cry:. Er wordt door NL Ziet aangegeven dat ze sommige programma's al tot een week voor uitzending online zetten: TV van de toekomst (zonder Chriet Titulaer). Voor wat betreft echte live evenementen heb je gelijk, die zullen eigenlijk realtime gestreamed moeten worden. Wie meer weet hierover graag melden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mij een paar dagen geleden n.a.v. berichten op dit forum aangemeld voor informatie over NLziet (helemaal onderaan hun home page)..

Zojuist een mailtje ontvangen. Ik ben blijkbaar een van de eersten en mag nu voor 25 juni a.s. twee i.p.v. één maand aan een gratis proefperiode beginnen. Wat lastig zo met de vakantieperiode  voor de deur (en nog wat voetbalweken te gaan).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gratis proefperiode zonder de verplichting een jaarcontract aan te gaan? Helemaal super, dan kun je ons binnenkort melden wat er niet lukt bij NL Ziet. Hoewel er in de aanloop vast en zeker nog wel tekortkomingen in zullen zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LETOP!

 

Tijdig opzeggen want het stopt niet automatisch na de "gratis" periode!

 

 


 

Tijdens de kennismakingsperiode geniet je gratis van NLziet. Ervaar zelf de rijkheid van het programma-aanbod en het gemak. Je beleeft direct non-stop de mooiste programma's van de grote Nederlandse omroepen. Om je gegevens te controleren, brengen we voor de proefperiode wel 1 cent in rekening. Als je tevreden bent en gebruik wil blijven maken van NLziet, hoef je niets te doen. Na je kennismakingsperiode wordt je abonnement vanzelf omgezet naar een maandabonnement. Je zit nergens aan vast, je abonnement is op elk moment opzegbaar.

 

Zeg je niet tijdig op kost die proefperiode je dus 7,95 (+1 cent) immers na 1 maand voor een rooie cent gekeken te hebben gaat er automatisch een 2e betaalde maand van start!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me ook ingeschreven om te kijken of je ook vanaf het buitenland mag kijken, maar nog geen email om in te kunnen loggen ontvangen, enkel de welkomst mail.

Site ziet dat je in het buitenland ziet, maar met een vpn is dat te omzeilen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Site ziet dat je in het buitenland ziet, maar met een vpn is dat te omzeilen

 

Is het niet simpeler om in het buitenland een Nederlands IP-adres te gebruiken.

Zo kan men blijkbaar via een Amerikaans IP-adres naar de VS versie van Netflix kijken.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Site ziet dat je in het buitenland ziet, maar met een vpn is dat te omzeilen

Ja leuk dan betaal je 8 euro maand voor NLziet en ook nog eens dat bedrag voor een VPN :) Daarmee heb je volgens mij wel zo´n beetje een TV abo bij CD en kun je het zelf in HD opnemen.

 

Is het niet simpeler om in het buitenland een Nederlands IP-adres te gebruiken.

Zo kan men blijkbaar via een Amerikaans IP-adres naar de VS versie van Netflix kijken.

 

Dat heet VPN en daar hadden we het dus al over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...