Ga naar inhoud


Aankoophulp tussen Gigablue en Xtrend


pietpiet50

Aanbevolen berichten

Heb zojuist afscheid genomen van mijn dreambox 8000HD, vond het tijd worden voor een nieuwe ontvanger die meer met netwerk kan doen.

 

Mijn interesse is gewekt door de volgende modellen:

Gigablue HD quad plus

Xtrend ET10000

 

Mijn eisen zijn : 4 tuners kunnen gebruiken, gigabit lan, iphone/android app, hbbTV, goede ondersteuning van fabrikant, eventueel ip-box in de slaapkamer/kantoor, mediaplayer via NAS.

 

Nu heb ik al de review van de Gigablue gelezen, was daar best positief over, maar wat gaat de ondersteuning doen, zijn er veel vastlopers, zie ook weinig tot geen echte winkels waar ze in Nederland te koop zijn, ivm garantie of service.

 

Van de ET10000 kom ik weinig reviews tegen, had gehoopt dat sat4all deze ging testen, maar wellicht dat medegebruikers mijn hierover toch meer kunnen vertellen cq overtuigen.

 

Wat zou in dit geval een waardige opvolger worden voor de Dreambox 8000HD.

aangepast door pietpiet50

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


(...)

 

Nu heb ik al de review van de Gigablue gelezen, was daar best positief over, maar wat gaat de ondersteuning doen, zijn er veel vastlopers, zie ook weinig tot geen echte winkels waar ze in Nederland te koop zijn, ivm garantie of service.

 

(...)

 

Dat maakt in mijn ogen totaal niets uit...  Ik koop eigenlijk al dit soort apparatuur in het "buitenland" en dat levert geen enkel probleem op. Gaat er toch eens iets kapot binnen de garantie tijd, dan wordt dit altijd netjes geregeld... ik heb in al die tijd 3x een probleem gehad met iets wat onder garantie vervangen werd... dit gebeurde altijd  probleemloos. Maar in 99% van de gevallen  gebeurt er nooit wat, en heb je die service nooit nodig.  Laat je dus nooit remmen door die zogenaamde zaligmakende garantieservice in Nederland... in andere landen werkt dit even goed, en in de meeste gevallen is Duitsland een stuk goedkoper om je spullen te kopen!

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...