Ventura Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Ik heb vandaag de vervangende smardcard gekregen van Canal Digitaal. In de brief staat het volgende. De oude smartcard moet ik retour naar Canal Digitaal. Als er geen fouten zijn gevonden op de smartcard. Dan kan Canal Digtiaal €59.95 in rekening brengen . Wat moet ik van zeggen.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Vouw hem even dubbel of stop hem 10 seconden in de magnetron. Wedden dat ze dan wel een foutje vinden Nu even serieus: waarom heb je hem om laten ruilen (welke klachten had je)?
Moderator ceesv Geplaatst: 4 september 2014 Moderator Geplaatst: 4 september 2014 Dat kan je hier lezen. https://www.sat4all.com/forums/topic/341708-deel-2-wederom-weer-geen-beeld-bij-canal-digital-geen-kaartupdate/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Dubbel vouwen zou ik als provider zeggen: dood door eigen schuld, je betaald maar.
Eduard07 Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Dubbel vouwen zou ik als provider zeggen: dood door eigen schuld, je betaald maar. Oke. Kwartiertje in kokend water? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Boudewijn Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Heb dat ook eens gehad met een kaartwissel. CD gebeld en aangegeven dat ik een nieuwe kaart heb gekregen op hun voorstel (na een tijdje geen beeld). E.e.a. gedocumenteerd (wie wanneer gesproken en wat afgesproken) nadat ze aangaven dat dit een standaard brief was en ik me dus geen zorgen hoefde te maken. Bleek te kloppen, er is nooit iets in rekening gebracht.
Johan45 Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Terug sturen van de oude kaart in het schrijven bij je nieuwe kaart is inderdaad een standaard regel. Administratief wordt het echter niet bijgehouden of een oude kaart wel of niet terug gestuurd wordt. Ik zou zeggen niet wakker van liggen, doen ze bij CanalDigitaal ook niet. Bij verlies en/of diefstal van de kaart is er ook niets om terug te sturen.... Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Oke. Kwartiertje in kokend water? Dan komt de kaart wel erg schoon aan bij CanalDigitaal.. Beetje spanning op de chip van een 1 1/2 volt batterijtje en de chip is al zijn data kwijt. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen