Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het? - deel 5


reho

Aanbevolen berichten


  • Reacties 947
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Rolling Acres Mall

http://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_Acres_Mall

Rolling Acres Mall was a retail mall located in the Rolling Acres area of Akron, Ohio, United States
One of the mall's dilapidated entrances appears as the cover art to The Black Keys' single "Gold on the Ceiling"

http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_on_the_Ceiling

plaats : https://www.google.com/maps/place/41%C2%B002%2755.7%22N+81%C2%B035%2702.0%22W/@41.0452321,-81.5752983,3499m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0?hl=en

En nu even vlug mijn bed opzoeken...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is helemaal juist hoor Crazy Sat.  :)

 

Ik denk dat de laatste hint wel een stevige duw in de juiste richting was, Chrissie Hynde die zingt over haar hometown Akron. En met dat gegeven, dan is de rest vast niet zo heel moeilijk meer te vinden. Maar ik zal de andere hints ook nog maar even verklaren. 

 

De 1e hint "een cover van de song Inside-Looking Out" had niet alleen betrekking op deze (bijzonder mooie...) uitvoering van Grand Funk Railroad die in de hint volgde. Maar "een cover" was tevens een hint naar de zanger Dan Auerbach. Op de Wiki van deze song zie je nl staan dat ook hij een live versie hiervan tijdens zijn optredens doet. En deze Dan is uiteraard niemand minder dan de zanger van the Black Keys.

 

De 2e hint "Een leuke reclamespot" had ook hier een dubbele lading. We zien daar natuurlijk een clipje uit de niet te evenaren serie Breaking Bad, waarin Bob Odenkirk, alias Saul Goodman, een commercial doet. Zal misschien wel bekend zijn. Minder bekend is waarschijnlijk dat deze zelfde Bob ook een soort van parodie-commercial heeft gemaakt voor the Black Keys. Dit was naar aanleiding van een grap advertentie, waarin een auto te koop wordt aangeboden, een "zogenaamde" El Camino... De auto waar het om gaat is echter een Plymouth, bekend van de cover van het album El Camino,  het album waarop de gezochte song terug is te vinden.

 

De 3e hint was zogezegd meer straight forward. Het Sweet album New York Connection staat vol met covers. En één daarvan is het nummer Gold on the ceiling.

 

Ik zal de song nog even plaatsen. Vind het zelf prachtig hoe zo weinig mensen, zoveel mooie "herrie" kunnen produceren. Helpt je misschien om weer een beetje wakker te worden :grin:

En ik plaats ook de commercial nog maar even, daarna is het weer aan jou voor een volgende......

 

 

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie, ben de ganse dag niet thuis. Kan er iemand een nieuwe plaatsen. Weet ook niet of ik er direct eentje klaar liggen heb.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Don, ik herken je "sta-gedeelte" (lol...), die is reeds eerder voorbij gekomen. Maar ik laat de eer deze keer even aan iemand anders, wilde alleen niet de kans voorbij laten gaan om je een tik op de vingers terug te geven...... héérlijk !   :D

 

ps, als ik het me goed herinner, zou Gene het ook moeten herkennen  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...