Ga naar inhoud


Dreambox 800 Se nieuwe zenderlijst met behoud van oude lijst


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten


Hartelijk dank Paardengek, maar 1 vraagje nog ik had al het idee dat het die kant op zou moeten gaan dus heb dat gister geprobeerd.

Die zenderlijst die hij  er op heeft staan is van april vorig jaar  dus behoorlijk verouderd.

Als ik hem dan naar de pc probeer de  halen met dreambox edit krijg ik een melding dat hij die  geen kopie op de pc heeft staan.

Enig idee hoe ik die zenderlijst ook op een andere wijze  naar de pc krijg of is die er niet ???

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank Paardengek, maar 1 vraagje nog ik had al het idee dat het die kant op zou moeten gaan dus heb dat gister geprobeerd.

Die zenderlijst die hij  er op heeft staan is van april vorig jaar  dus behoorlijk verouderd.

Als ik hem dan naar de pc probeer de  halen met dreambox edit krijg ik een melding dat hij die  geen kopie op de pc heeft staan.

Enig idee hoe ik die zenderlijst ook op een andere wijze  naar de pc krijg of is die er niet ???

 

Greetz

Het enige wat je kan doen is een map aanmaken en daar lamedb in zetten maakt niet uit wat en waarvan deze wordt daarna overschreven. En zo heb je de lijst dan op je pc staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://forums.openpli.org/topic/29654-voorkomen-dat-je-eigen-zenderlijst-overschreven-wordt-na-een-update/  Hier meer info hoe je dit doet. Het is echt vrij eenvoudig, maar je moet het even door hebben.

Hier nog meer info DreamBox - Zenderlijst updaten.pdf.

 

http://www.***ongewenste_url***/  nog meer info

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank Paardengek, maar 1 vraagje nog ik had al het idee dat het die kant op zou moeten gaan dus heb dat gister geprobeerd.

Die zenderlijst die hij  er op heeft staan is van april vorig jaar  dus behoorlijk verouderd.

Als ik hem dan naar de pc probeer de  halen met dreambox edit krijg ik een melding dat hij die  geen kopie op de pc heeft staan.

Enig idee hoe ik die zenderlijst ook op een andere wijze  naar de pc krijg of is die er niet ???

 

Greetz

Via dreamboxedit de oude zenderlijst binnen halen ( via ftp ) en daarna opslaan als:.................

Daarna de nieuwe zenderlijst openen in dreamboxedit en daarna via ftp versturen naar dreambox.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...