Ga naar inhoud


Astra 3 geen signaal op 11856 en 11739


ZarkoRSK

Aanbevolen berichten

Koop dan meteen een goede duo-lnb, bijv. een Inverto, zie:
http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=253&cat=36

Die zie ik in Nederland al voor €29,99 staan.

Maar eigenlijk is een duo-lnb voor een 60cm-schotel beter dan een duo-lnb voor een 80cm-schotel, bijv. deze: http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=99&cat=36
Maar overweeg je om misschien toch nog eens voor een Triax 88 te gaan, dan moet je de eerste hebben.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dat kan zeker ook met 3 lnb's

of de trippel lnb gelijk ik al had voorgesteld

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet idd voor een grotere schotel gaan dan.

Heb ik nog één vraag; als ik bijv. een 110 schotel neem, en neem bijv 2 van deze LNB's:

IDLR-SINL40-MINIO-OPP_0.png

 

Zou ik dan Astra 19 en Eutelsat 16 kunnen ontvangen? Deze staan maar 3 graden van elkaar vandaan.

Ik wil graag 16, 19 en 23 kunnen ontvangen, maar liever geen monoblock gebruiken

Never underestimate the power of stupid people in groups.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Zarko

Bij een Triax 110 moet de afstand tussen de 16 en 19,2e 46,5mm zijn. De kop van deze lnb is 48,8mm dus dat gaat prima want omdat die ook nog een beetje schuin t.o.v. elkaar staan, is de afwijking slechts 1,5mm, helemaal te verwaarlozen dus.
Maar als je aan 1 aansluiting voldoende hebt, neem dan niet de Inverto Extend ( http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=55)   maar de Inverto Black Premium, zie: http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=58 Die heeft dezelfde kopdiameter maar is kwalitatief een stuk beter, zie de specificaties.
Voor de Astra 23,5 kun je een Inverto Black Ultra nemen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik lees dus dat dit wel een goed merk is wat betreft LNB's.

 

Nou.... de inverto multiconnect zijn veel mensen niet zo over te spreken. Te gevoelig voor druppels; dan zakt de ontvangst behoorlijk in.

 

Groet, A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar zodra je die lnb's gaat nemen met meer aansluitingen, hebben de koppen een diameter van 60mm en passen ze niet meer.

 

Aangezien Zarko en ik hetzelfde willen ben ik benieuwd welke lnb's jij zou aanraden als het een twin moet zijn en welke als het een quad moet zijn?

Graag voor een 110 en een 88 schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze  past perfect op een 88 en een 110 triax

 

de inverto black ultra twin

en moet het een quad zijn dan   moet je inverto black premium quad pakken

 

MAAR PAK IN GODSNAAM NOOIT DE MULTICONNECT LNB'S WANT JE HEBT BINNEN DE KORTSTE TIJD GEEN HAAR MEER OP JE HOOFD VAN ERGERNIS .. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

post-62112-0-33007100-1416377359.jpg

post-62112-0-85772900-1416377492.jpg

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien Zarko en ik hetzelfde willen ben ik benieuwd welke lnb's jij zou aanraden als het een twin moet zijn en welke als het een quad moet zijn?

Graag voor een 110 en een 88 schotel.

 

Dan kan je best gaan voor de Alps lnb als ze kort bij elkaar moeten staan.

Deze hebben weinig tot geen last van de regendruppels.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...