Ga naar inhoud


Problemen om te decoderen (Topfield Srp 2401 ci+)


Saxon

Aanbevolen berichten

In mijn oude TF5500 kon dat wel maar in de nieuwste Topfields kennelijk niet meer, ook in mijn ET8000 met open pli kan ik uit 3 opties kiezen Auto/Ja/Nee.Op NPO1 en RTL7 zou dual decoding moeten werken, misschien dat je nog iets in het menu van de Topfield zelf moet instellen ik heb nl zelf geen 2401.

Ik zou echt niet weten wat ik anders zou moeten instellen in een of meer andere menu's van deze Topfield. Wel viel het me op dat aantal menu's deels in het Nederlands zijn en deels in het Engels. Ik had eerder begrepen dat men bij uitlevering er software opzette, speciaal voor de Benelux. Door die tweetalige menu's vroeg ik me af of het daaraan ligt dat ik geen optie zie voor dual decoding van de Aston CAM. De CAM doet het verder goed, maar dat deed de CAM die bij deze Topfield zat ook. Beetje zonde van het geld geweest: nieuw gekocht, verzendkosten plus extra kosten voor rembours.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat hij in 2 talen staat is niet goed, je zou eens een factory reset kunnen doen en dan even opnieuw beginnen.

Teruggezet op fabrieksinstellingen: menu's blijven deels Engelstalig, deels Nederlands... Wat er qua programma update opstaat is volgens menu van juni 2014 en dat was voor de reset ook zo. Qua bediening is het geen probleem. maar ik vind het wat vreemd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...