Ga naar inhoud


VIER HD en 2BE HD beschikbaar in 2015


Gast

Aanbevolen berichten


mods: mag ik quoten?

 

 

Hun brief:

 

"In het voorjaar van 2015 voegen wij VIER HD en 2BE HD toe aan ons zenderaanbod. Om u de beste kijkervaring te garanderen, wijzigen we daarom onze tariefstructuur. Dit betekent dat u het Basic Light -pakket vanaf nu krijgt voor 12.90 Euro."

 

Kent iemand de nederlandse taal en kan dit voor mij eens vertalen (en/of uitleggen) voor iemand die momenteel tevreden het Lightpakket heeft?

 

alvast bedankt.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, je krijgt er in het basic light abo 2 HD zenders bij, en het slaat één euro op.

 

Kan je je beroepen op wijziging van de voorwaarden en normaal gratis opzeggen...

 

 

Zelf Basic+; dus als ze komen, zullen ze daar ook wel bij komen; al dan niet met prijsaanpassing...

Maar dan zullen ze toch eerst een brief moeten sturen :)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu hoop ik echt dat je gelijk hebt. Het is het meest logische; meer betalen voor iets meer, maar blijf het dubbelzinnig vinden.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

mods: mag ik quoten?

 

 

Hun brief:

 

"In het voorjaar van 2015 voegen wij VIER HD en 2BE HD toe aan ons zenderaanbod. Om u de beste kijkervaring te garanderen, wijzigen we daarom onze tariefstructuur. Dit betekent dat u het Basic Light -pakket vanaf nu krijgt voor 12.90 Euro."

 

Kent iemand de nederlandse taal en kan dit voor mij eens vertalen (en/of uitleggen) voor iemand die momenteel tevreden het Lightpakket heeft?

 

alvast bedankt.

Dat gaat waarschijnlijk op 23 graden zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de site van TV Vlaanderen zou je VTM HD en Discovery Showcase HD niet ontvangen met Basic Light. Terwijl we het wel ontvangen. Heb het altijd al vreemd gevonden. Wij zijn ook al van de eerste momenten klant sinds TV Vlaanderen is gestart. Omdat hier geen kabel ligt is dit het enige alternatief als je veel wilt kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de site van TV Vlaanderen zou je VTM HD en Discovery Showcase HD niet ontvangen met Basic Light. Terwijl we het wel ontvangen. Heb het altijd al vreemd gevonden. Wij zijn ook al van de eerste momenten klant sinds TV Vlaanderen is gestart. Omdat hier geen kabel ligt is dit het enige alternatief als je veel wilt kijken.

Is het niet verplicht dat er overal kabel ligt in belgie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij wonen hier met 2 huizen afgelegen, 1 km ver van het laatste huis met kabel. Onze buurman was ooit eens gaan informeren voor de kabel verder te laten leggen. Deden ze niet. Zou ook een héél duur grap worden omdat we die kilometer kabel + werk zelf moeten betalen. Belgacom lijn ligt er wel, maar veel te ver van de centrale voor TV. Wij hebben hier een heel triestige internetsnelheid. Eigenlijk is het nog geen ADSL. Maar oké, ben off-topic aan het gaan :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook ontvangen. Ze bieden 3 maand gratis basic aan als je wil upgraden. Daarna 16,90.

 

4€/maand meer voor 29 zenders, waarvan er geen enkele mij interesseert. Dat zie je van hier. Blijft Light!!!!!

 

@wim319 volgens hun website zijn nederland 1, 2 en 3 ook niet in HD te kijken met een light. Bij mij lukt dat nog steeds. Uiteindelijk zal het wel allemaal HD worden.

 

1€ meer/maand. Is nog altijd redelijk. Telenet pakt het forser aan.

Dreambox DM8000 HD PVR 1GB DVB-T tuner DVD-player

SAB 17/8 multiswitch

Inverto IDLB-QUTL24-MULTI-OPP LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook ontvangen. Ze bieden 3 maand gratis basic aan als je wil upgraden. Daarna 16,90.

 

4€/maand meer voor 29 zenders, waarvan er geen enkele mij interesseert. Dat zie je van hier. Blijft Light!!!!!

 

@wim319 volgens hun website zijn nederland 1, 2 en 3 ook niet in HD te kijken met een light. Bij mij lukt dat nog steeds. Uiteindelijk zal het wel allemaal HD worden.

 

1€ meer/maand. Is nog altijd redelijk. Telenet pakt het forser aan.

 

Ja, inderdaad. Die was ik vergeten. Ik denk ook dat het allemaal HD zal worden. Uitgezonderd VIJF dan. Maar dat is niet zo een ramp . :)

Hetgene wat je meer kan zien van zenders bij Basic vind ik ook maar niets. Zal altijd bij Light blijven. Dat is genoeg voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, inderdaad. Die was ik vergeten. Ik denk ook dat het allemaal HD zal worden. Uitgezonderd VIJF dan. Maar dat is niet zo een ramp . :)

Hetgene wat je meer kan zien van zenders bij Basic vind ik ook maar niets. Zal altijd bij Light blijven. Dat is genoeg voor mij.

Er moest gewoon een filmzender bij zijn , dan was het wel zijn geld waard .

@wim , jij woont dan gelijk een sprookje ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...