Ga naar inhoud


Vu+solo2 werkt niet meer goed met clone card


marline

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb sinds enige weken een probleem met mijn solo 2 receiver in combinatie met een clone card.

Ik heb een smartkaart van TV Vlaanderen en deze gebruik ik met 3 clone kaarten.

De 2 andere ontvangers werken perfect maar met de solo is er een probleem met de softcam in de ontvanger.

Op dit moment zit er cccam 2.30 in en deze werkt wel met de originele smartkaart van TV Vlaanderen maar niet met de clone card.

De clone card werkt wel met de vorige cccam 2.21 maar dan heb ik geen beeld op de gecodeerde zenders.

 

Weet iemand hiervoor een oplossing

 

Mvg,

 

Martin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat voor ontvangers heb je want met enigma2 ontvangers kun je ze

aan het netwerk hangen dan kun je de ontvangers via cccam aan elkaar knopen zonder die clone kaarten.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Beste,

 

Sorry voor de late reactie maar de mails van sat4all waren bij mijn spam terecht gekomen.

Ik dacht dus ten onrechte dat ik geen antwoord had ontvangen.

 

Ik heb maar 1 enigma ontvanger, de VU+solo, daarnaast heb ik op de slaapkamer een gecertificeerde tv met CI module en in een andere ruimte een oude philips ontvanger.

 

Ik weet dat er een mogelijkheid is om met 2 enigma ontvangers via  het netwerk ze aan elkaar te koppelen maar dan zou ik eerst nog 2 enigma ontvangers moeten kopen en met de Clone+ heeft het altijd probleemloos gewerkt.

 

Is sinds het gebruik van de nieuwe softcam zoals hierboven beschreven dat de VU+ niet meer werkt met Clone+.

Heb al geprobeerd de Clone+ van nieuwe software te voorzien maar dat heeft ook niet geholpen.

 

Misschien weet iemand een softcam waarmee de VU+ wel weer werkt met Clone+

 

Mvg,

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...