Ga naar inhoud


Mijn dreambox ontvangt geen frequentie 12187 op astra 23.5


Jabrie

Aanbevolen berichten


Beetje summiere info. Hebben ze het gedaan en doen ze het nu plots niet meer? Ontvangt hij andere Horizontaal gepolariseerde kanalen wel? Ontvangt hij wel andere kanalen van Astra 3? Zet de Dreambox uit (dus van de stroom!!). Controleer de kabel(s) en connectoren van de schotelinstallatie. Indien je een switch gebruikt, de kabel van de switch even direct proberen op de LNB (dus de switch even omzeilen). Heb je dan wel beeld, switch kapot.. Nog steeds geen beeld, LNB defect. Andere LNB en nog steeds geen beeld? Dan verder zoeken in je dreambox. Kan zelfs zover terug gaan dat je voeding stuk is.. Te weinig spanning geeft problemen met de interne tuner... Stapsgewijs deduceren dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de summerie info. Maar ja zeker ze deden het allemaal en tot heden doen ze het niet en de rest doet het welgewoon.

Was vergeten te vermelden dat ik op een gso schotel voor de hele flat. Maar de kabels kan ik wel vervangen en ik heb een modem van Telfort dus geen swich.

Dank je voor de info ga ik zeker doen al die punten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is één optie, de andere is een foutieve instelling van zijn DiseqC in de Dreambox... Die SUR modules gaan niet zo heel vaak stuk (of je moet dikke sluiting gemaakt hebben tijdens het loshalen/vastschroeven van je RF connector).. Installatie van HSO toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...