Ga naar inhoud


Ik krijg google chrome niet gedownload


1pm
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Gekke boel als ik zeg download google chrome gaat ie downloaden maar ik krijg geen melding normaal als ik iets download opslaan als in 2 win 7 .

Krijg m gewoon erniet op (of gedownload )

En dan springt op de site van google ff erna te downloaden voor de app .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Het ligt net iets anders.  Je kunt dus een webinstaller downloaden. Dat programmaatje kun je starten en download en installeert de rest van chrome. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt net iets anders.  Je kunt dus een webinstaller downloaden. Dat programmaatje kun je starten en download en installeert de rest van chrome. 

Dat heet dan toch nog een online installer, dat je daar een klein webtooltje voor nodig hebt is logish want de installatie gaat niet vanzelf.

 

Maar ik ben geen fan van dergelijke install tools want hier in Spanje kom je soms op plaatsen waar er super trage internet verbindingen zijn en dan zijn die webinstallers enkel maar een enorme pijn in je .... Een heel groot nadeel vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...