Ga naar inhoud


Coolstream Backup Images


espresso

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik heb deze image gebruikt op mijn Trinity kabeldecoder.

Enige rare is dat hij alle Ziggo zenders vindt, maar de RTL4 HD (en alle andere HD zenders) staat een sleuteltje achter.

Deze zenders kan ik niet bekijken. (op mijn Humax 5200c, Horizon Mediabox, en Dreambox wel)

 

Tevens kan ik de invoer van CCCam niet vinden.

Wie weet waar ik die kan vinden, en hoe ik de HD zenders geactiveerd krijg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt pm.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de file hebt gedownload veranderd de extensie, gewoon weer hernoemen naar .img.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het is gelukt. :)  

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aantal nieuwe backup-images online gezet, gebaseerd op nieuwere firmware. (van 08-09-2015). Deze image's zijn zo kaal mogelijk gehouden en hebben standaard Doscam als EMU. De software heb ik kort getest, en lijkt zeer stabiel!

 

Hier te downloaden:

http://cooli-updates.mine.nu/downloads/TestImages/

 

Update procedure:

Ga naar: 'menu' -> 'installatie/software update' -> 'software update'  ga naar 'USB update'.

blader naar: /tmp/sda1 (of /tmp/sdb1) selecteer het juiste bestand en druk 'OK' om de update te starten.

 

Directe download links:

Zee2_Trinity2_backup_08-09-2016.img 

tank_backup_08-09-2016.img 

trinity_backup_08-09-2016.img

aangepast door espresso
  • Like 1

Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De software voor de Neo komt er ook nog aan. Verder komt er voor de overige receivers binnenkort ook weer nieuwe software. Coolstream is blijkbaar druk bezig een aantal schoonheidsfoutjes uit de software te haken. Er is namelijk 30-09-2015 een nieuwe beta software uitrgekomen die een aantal probleempjes heeft gefixt en goed draait.

Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb nieuwe backups gemaakt en online gezet. deze zijn gebaseerd op de originele 3.01 software van 18-11.

Ik heb de software ruim een week intensief getest, en ik kan niet anders dan concluderen dat deze super stabiel is!

 

Wat er in zit:

  • doscam V0.26, emu, deze leest direct de meeste kaarten: Canal digitaal, TVVlaanderen, Ziggo etc.. (webinterface: poort 8080 )
  • Mediaguard EMU, deze werkt perfect met de Canal Digitaal kaart (ook mezzo, foxsport 2 etc)
  • Onder de gele toets heb ik een aantal plugins gezet, o.a. voor wisselen van Doscam naar Mediaguard emu.

De images zijn hier te downloaden: Coolstream backups

 

Het zip bestand uitpakken naar een USB stick, hierin zitten 2 bestanden: 

  • een *.nand bestand voor de volgende flashmethode: Doe de USB-stick in de USB-poort op de voorzijde van de Coolstream, schakel de coolstream in (stroom er op) en druk direct een aantal keren kort op de powerknop op de voorzijde (of de on/off knop op de afstandbediening)

    De Coolstream gaat nu de backup software inladen, wacht tot de Coolstream volledig is herstart!!

  • een *.img bestand waarmee je via:  'menu' -> 'installatie/software update' -> 'software update'  ga naar 'USB update'.

    blader naar: /tmp/sda1 (of /tmp/sdb1) selecteer het juiste bestand en druk 'OK' om de update te starten. Wacht tot de Coolstream volledig is herstart!!

 

Let op dat je altijd de juiste software voor de receiver download !!!!!!!!

 

Software voor de NEO / ZEE wordt binnenkort ook geupdate.

 

Verder ben ik ook benieuwd naar jullie ervaringen met deze backups..

  • Like 1

Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...