Ga naar inhoud


DEFECT MB


metropar

Aanbevolen berichten

hoi

het mb van mijn pc is defect gegaan maar dat is het probleem niet waar het om gaat is het volgende

is het mogelijk om de hd in een andere windows7 pc draaiend te krijgen  met de windows versie 7 die op de hard disk staat zodat ik niet de data verlies van de hd ? ik kan natuurlijk de hd aan een andere pc hangen

maar dan kan ik niet alle data redden das het probleem

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt het proberen...kans dat er drivers missen i.v.m. andere hardware, maar er is denk ik ook een redelijke kans dat hij gewoon opstart. Als het merk-pc (dus geen zelfbouw) zou je misschien nog tegen licentie problemen op kunnen lopen aangezien de licentie aan de hardware gekoppeld is als ik mij niet vergis.

 

Waarom kun je trouwens niet de data redden als je hem op een andere computer aansluit? Tenzij het versleuteld is moet je er gewoon bij kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

omdat een gedeelte van de data waar belangrijkestukken instaan in incredimail zit en als incredimail niet draait

kan ik er geen backup van maken had ik eigelijk eerder moeten doen maar niet gedaan stom he

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou en dat is dus op te lossen:

 

All your personal IncrediMail data - email, contacts and content - is stored in your Windows Profile folder. 

To retrieve your IncrediMail folders, email messages and contacts, first copy your personal IncrediMail folder to the Desktop: 
Right-click the IncrediMail Tray Icon and select 'Exit'. 

Browse to the following location: 

C:\Users\Username\AppData\Local\IM\

Copy the 'Identities' folder to your Desktop. 
--------------------------------------------------------------------------------
To import your email messages and folders, do the following: 

Open IncrediMail, click the 'File' menu, scroll to 'Import and Export' and select 'Messages'. 

In the 'Import Messages' dialog, select 'IncrediMail' and click 'Next'. 

Click 'Select Folder' and browse to the 'Identities' folder located on your Desktop to import your old email messages. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

dank voor de info heb helaas net een zelfde moederbord gekocht

zodat het waarschijnlijk met vervangen van bord opgelost is hoop ik

anders kan ik het atijd nog op deze manier proberen

alle nogmaals dank

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...