Ga naar inhoud


Kan niet meer in de bios na upgrade W10


cremas
Ga naar oplossing Opgelost door cremas,

Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Gisteren mijn dual boot medion pc geupgraded  van W7 naar W10.

vandaag wilde ik de grub bootloader van linux weer repareren, maar ik kom niet meer in de bios om de opstartvolgode aan te passen.

Was altijd F8, maar werkt niet meer. Verder verschillende combinaties geprobeerd.

MEDIONPC MS-7708 met W10 en Ubuntu

 

Groet, Cremas

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Link naar reactie
Delen op andere sites


hier gewoon langs F9 en dan voor de bios f10

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Dankzij de informatie in de link is het opgelost. Het rare is dat ik het oude type bios gebruik ( geen UEFI bios).

Hier de stappen die ik heb gevolgd : Start - Instellingen - Bijwerken en beveiliging - systeemherstel - Nu opnieuw opstarten - de computer uitzetten.

Daarna op deze pc tijdens het booten: F8 om vanaf een ander medium te starten, Del om in de bios te komen.

 

Bedankt, Cremas

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

klik even op dit is het beste andwoord bij die posting, dan staat er in het overzicht dat de vraag beantwoord is. Goed dat het nu opgelost is.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...