Ga naar inhoud


Media creation tool doet niets


greekfalcon

Aanbevolen berichten

Na vele mislukte online upgrades op mijn Toshiba laptop van windows 7 naar windows 10 heb ik besloten de media creation tool te gebruiken. Deze doet echter niets. Na dubbel klikken op de gedownloade file en ja te hebben gezegd op de vraag of er wijzigingen mogen worden aangebracht gebeurt er niets.

Iemand een idee?

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer het eens op een andere pc. Aangezien de online updates ook niet goed gaan lijkt het er sterk op dat er iets niet helemaal koosjer is op je Toshiba.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik proberen. De online updates gaan inderdaad niet goed, zelfs niet na het leegmaken van de data store en de download folders van de software distribution. Dit is extra frustrerend daar de internet snelheid door een tijdelijk probleem hier tergend langzaam is, soms minder dan 500 kbps. Een download duurt dan wel een dag met de vele onderbrekingen die ook optreden.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekend probleem, hier ook gehad met een Acer 5520. Het gebeurd na de update voor de nieuwe update installer van Microsoft dan wordt alles ineens tergend traag en er is een continu verbruik van 50 tot 100% cpu tijd onder Windows 7 en updates duren uren.

 

KB947821 loste het probleem hier op en kun je hier downloaden: https://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=3132

 

Let op de installatie kan een tijdje duren en lijkt soms stil te staan, een beetje geduld hebben dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die worden tijdens de installatie meegenomen dus hoef je niets aan te doen. Ik heb de online daarna updates met succes uitgevoerd maar de 5520 staat niet in de lijst van Windows 10 ondersteuning dus dat laatste kan ik je niet vertellen al weet ik wel dat je enkel kunt upgraden met de laaste updates installed.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de melding 'de update geldt niet voor uw computer', helaas gaat dit dus niet lukken.

 

Dan staat er ook een reden bij......

 

Een clean install werkt dan toch wel in 9 van de 10 gevallen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is denk ik ook een probleem met Toshiba..ik had netjes de melding van dat ik windows 10 op mijn lap kon zetten..maar kreeg het op die manier niet voor elkaar....heb mijn hele lap format C gegeven en toe via usb stick windows er op gekregen..natuurlijk wel van te voren even wat programma's opgeslagen..

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...