Ga naar inhoud


Netwerk automatisch uitzetten in Standby


Sander1976

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Is het mogelijk (dmv een script of iets) dat de netwerkverbinding automatisch wordt uitgeschakeld zodra ik de Dreambox 800HD in standby zet ? (en uiteraard weer aan zodra de dreambox aangezet wordt)

 

Nu zet ik elke keer handmatig de netwerkverbinding uit in de instellingen, maar dat is erg onhandig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Is het mogelijk (dmv een script of iets) dat de netwerkverbinding automatisch wordt uitgeschakeld zodra ik de Dreambox 800HD in standby zet ? (en uiteraard weer aan zodra de dreambox aangezet wordt)

 

Nu zet ik elke keer handmatig de netwerkverbinding uit in de instellingen, maar dat is erg onhandig.

En als het netwerk aan blijft dan blijft jou box ook up to date, in de nacht worden vaak verschillende updates verzonden naar de box.zoals je epg lijst en plugins e.z.v.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sander

 

Mogen we de reden weten van jouw vraag? Gaat het effectief om een 800hd of een recenter model? Want dan bestaat er nml Electro om jouw box in deep-stby te brengen wanneer je maar wil en is jouw box niet meer bereikbaar via het netwerk.

 

Laat aub iets weten. ;)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...