Ga naar inhoud


Wel signaal geen beeld op de 28.2


satmad

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb meerdere malen geprobeerd deze opnieuw in te laden, echter elke keer hetzelfde resultaat.

Het mooiste van alles is, in de kananalelijst van de VU+ Duo2 wordt deze weergegeven dat deze beschikbaar is, echter als ik dan kies op een 28.2 zender, dan krijg ik de melding dat deze niet beschikbaar is en vervolgens zijn alle 28.2 zenders niet meer beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke software staat er op deze ontvanger vb..pli

anders ga je naar apllicatie dan onmiddelijk groene toets 

effe wachten dan zie je daar settings enz staan 

doe settings open en zet er eens een draaibare zenderlijst in vb van henksat 

en ga dan terug uit het menu en reboot je ontvanger eens terug 

als je diseqce instellingen goed staan voor jou sats dan zou je nu toch astra2 28.2°e moet kunnen instellen 

ga nu dan eens naar bbc1 en kijk of je beeld hebt 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De ontvanger is wel aan een internet aansluiting gekoppeld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de ontvanger is inderdaad aangesloten op het internet.

De ontvanger draait op VTI

 

Dus als ik goed begrijp ga je naar applicatie en vervolgens druk ik op de groene toets dan moet ik settings aanklikken.

Echter waar haal ik dan de draaibare zenderlijst van henksat vandaan. 

 

Graag even meer info, bem een leek op sat gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blader eens door al die menu's, dan kom je vanzelf het een en ander tegen.

Je hebt nu een satelliet scan gedaan, waardoor alle zenders op scan volgorde in de lijst staan.

Je kan ook fastscan aantikken, waarna je de canaldigitaal volgorde in je ontvanger hebt staan.

Verder zijn er een aantal hobbyisten die zelf zenderlijsten in een bepaalde volgorde zetten, en gesorteerd naar soort zender, die lijsten staan dan opgesomd onder het menupunt zenderlijsten en door erop te klikken kies je er een uit.

 

Om zenders te kunnen decoderen heb je een geldige, geactiveerde kaar nodig, en een dekoderingsprogramma die met die kaart de gecodeerde zenders zichtbaar maakt, een z.g.n softcam. Deze kan je ook aanklikken in het desbetreffende menu waarna je beeld zou moeten krijgen.

 

Je hebt een ontvanger verworven met meer mogelijkheden, gemaakt door vrijwilligers.

Ook wel hobby ontvangers genaamd. Enige studie in deze materie is onontbeerlijk, het is geen plug en play.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die zie je toch staan in de map settings 

effe met de pijltjes toetsen werken op en neer en dan deze douwnloaden 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En een van de andere lijsten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...