Ga naar inhoud


Diablo CAM met satelliet


evilid

Aanbevolen berichten

Beste Forumgebruikers,

 

Heeft iemand nog een werkende Diablo CAM setup. Ik probeer al een hele tijd een CCCam setup te maken, maar ik krijg geen beeld.

 

Ik heb bij mij beneden een dreambox staan die als cardserver (OSCam) dient en de diablo cam als client. Ik zie in oscam ook dat de diablo cam connected is, alleen lijkt het erop dat hij geen requests doet.

 

Op mijn televisie (ik heb het zo wel op een ci als ci+ geprobeerd) zie ik steeds "Keys are expired".

 

 

Alvast heel erg bedankt,

 

Groeten,

 

EvilID

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste Forumgebruikers,

 

Heeft iemand nog een werkende Diablo CAM setup. Ik probeer al een hele tijd een CCCam setup te maken, maar ik krijg geen beeld.

 

Ik heb bij mij beneden een dreambox staan die als cardserver (OSCam) dient en de diablo cam als client. Ik zie in oscam ook dat de diablo cam connected is, alleen lijkt het erop dat hij geen requests doet.

 

Op mijn televisie (ik heb het zo wel op een ci als ci+ geprobeerd) zie ik steeds "Keys are expired".

 

 

Alvast heel erg bedankt,

 

Groeten,

 

EvilID

 

Hi ben best benieuwd naar je ervaring en of je hem al werkend hebt. Ben zelf ook naar zoiets aan het kijken alleen zie ik er maar weinig van terug op internet waardoor ik er over twijfel.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hebben jullie het over de Diablo cam (infrarood?) of Diablo wifi cam? Gisteren ben ik een test begonnen om mijn smartcard uit de Gigablue zichtbaar te krijgen op een oude diablocam met draaiende Fausto software op een Windows pc. Ik was er al achter dat je de tab server client moet gebruiken om een CCcam C regel kwijt te kunnen. Ondanks dat ik zie dat de regel "running" is en de cam gekoppeld, geen beeld. Ik zal dit weekend eens proberen te spelen met de instellingen van de diablo cam. Trouwens, de cam zit in een Philips Android televisie.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig hebben jullie nog een afzonderlijke smartcard. Op de site van canaldigitaal wordt het een geïntegreerde smartcard .

 

Geen idee wat je bedoelt.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb een klein jaar gewerkt met een Diablo Lan Cam (dus geen wifi maar met netwerkaansluiting) in een Panasonic VT60.

Initieel een heel gedoe, steile leercurve, weinig bruikbare info te vinden. Uiteindelijk toch een werkende setup verkregen op basis van Underground 2.30 firmware.

Dat werkte vrij stabiel met een oscam server op linux PC, nadien afzonderlijk op raspbian laten draaien.

Sommige zenders gaven wel problemen (veelal multi-audio channels) maar het overgrote deel werkte fatsoenlijk.

Bij veel zappen ging de cam wel eens onderuit, een 30 sec later kwam het beeld dan terug.

Mogelijks spelen hier compatibiliteitsproblemen met de CI interface van de tv, maar er is dus allemaal weinig info over te vinden.

 

Het is wel fijn dat alles in de TV geintegreerd zit, geen extra afstandsbediening.

Ondertussen heb ik een toch een extra decoder gekocht wegens stabiliteit en opnamemogelijkheden.

 

Mijn Diablo Cam inclusief CAS3+ programmer wil ik wel verkopen indien interesse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Forumgebruikers,

 

Heeft iemand nog een werkende Diablo CAM setup. Ik probeer al een hele tijd een CCCam setup te maken, maar ik krijg geen beeld.

 

Ik heb bij mij beneden een dreambox staan die als cardserver (OSCam) dient en de diablo cam als client. Ik zie in oscam ook dat de diablo cam connected is, alleen lijkt het erop dat hij geen requests doet.

 

Op mijn televisie (ik heb het zo wel op een ci als ci+ geprobeerd) zie ik steeds "Keys are expired".

 

 

Alvast heel erg bedankt,

 

Groeten,

 

EvilID

EvillID

zonder oscam configs geen ideeeeeeeeeeeee

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...