Ga naar inhoud


openatv emu schakelt uit


jocewa

Aanbevolen berichten

Heb op mijn Dreambox 7080 (alles over Sat) openatv draaien, nu heb ik het  probleem dat de emu zich uitschakeld, gebeurt met cccam-2.3 als ook met OSCam r10998, heb deze geinstalleerd via de feedplugin. Activeer ik de emu weer dan doet alles weer, alleen hinderlijk bij opnames.

Dreambox 7080 SSSS, Kathrein Cas90, 3xLNB UAS484, Katrein EXR1708

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan ik niets over zeggen.. Bezit geen 7080 en die gaat er ook nooit komen... De geheugenstructuur en firmware is nieuwer dan van de "gevestigde" dreamboxen. Wellicht een incompatibiliteitsprobleem of geheugenfout. Als er crashlogs zijn dan helpt dat voor de analyse...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op mijn Dreambox 7080 (alles over Sat) openatv draaien, nu heb ik het  probleem dat de emu zich uitschakeld, gebeurt met cccam-2.3 als ook met OSCam r10998, heb deze geinstalleerd via de feedplugin. Activeer ik de emu weer dan doet alles weer, alleen hinderlijk bij opnames.

Bedoel je dat de cam niet automatisch opstart bij het aangaan van de box? (of stopt hij na bepaalde tijd...?) (dan denk ik bijv aan het opstartscript..)

 

Heb helaas (voorlopig  :) nog) geen 7080.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even een andere datum pakken met downloaden bij atv, dat hebben ze wel vaker dat de softcams er mee stoppen, pak je gewoon een image van een andere dag en dat werkt normaal weer goed

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...